کد خبر: ۴۳۰۱۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
نماینده اصلاح طلب مجلس مطرح کرد:

صبر خاتمی باعث پیروزی روحانی

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: بذر امیدی که در سالهای ۷۶ و ۹۲ کاشته شد، جوانه‌اش در سال ۹۴ رویید و امیدواریم درختش در سال ۹۶ به بار بنشیند.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمد علی وکیلی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت سالروز ۷ اسفند، سالگرد انتخابات دهمین دوره مجلس برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: این مراسم برگزار شد تا تشکری داشته باشیم از مردمی که ولی نعمت ما هستند و در بزنگاه‌ها همه را غافلگیر کرده‌اند و اراده خود را در ۷ اسفند نشان دادند.

وی افزود : این اتفاق در امتداد دوم خرداد ۷۶ و اتفاق مبارک سال ۹۲ تکرار شد و بذر امیدی که در آن سالها کاشته شد جوانه‌اش در سال ۹۴ رویید.

این نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: امیدواریم که درخت این بذر در سال ۹۶ به بار بنشیند و مردم به صورت عینی میوه این زحمت را که اجر و صبر بسیاری از بزرگان به حساب می‌آید، بچشند.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: شب گذشته در جلسه‌ای که در محضر سید محمد خاتمی بودیم در آن جا هم گفتم که صبر شما باعث شد که آقای روحانی برخلاف انتظارات بتوانند انتخاب شوند و پشتوانه پر هزینه‌ای بود که باعث شد این انتخاب بسیار آسان صورت گیرد. اما نباید این آسانی باعث غفلت از هزینه گزافی که پشت سر ماست، شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
1
خداوندبرعزت محبوب قلبها بیفزایددشمنانش خوارورسواشوند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین