کد خبر: ۴۳۰۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹

سارق سابقه‌دار در علی‌آبادکتول دستگیر شد

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول از دستگیری سارق سابقه‌دار که اقدام به سرقت ۱۵ دستگاه خودرو سواری کرده بود، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ علی اکبر اژدری اظهار داشت: در پی چند فقره سرقت خودرو که اغلب در حاشیه‌ها و مکان‌های خلوت شهر صورت می‌گرفت، ماموران پلیس آگاهی  ضمن بررسی شیوه‌های سرقت، تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق را آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه و بررسی شیوه همه سرقت‌ها که همه به یک روش و با شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی صورت می‌گرفت، ماموران به یکی از سارقان سابقه‌دار با پرونده‌های متعدد که به تازگی از زندان آزاد شده بود مشکوک شدند و این سارق سابقه‌دار را تحت کنترل نامحسوس خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول تصریح کرد: با کنترل رفت و آمدهای مشکوک این سارق سابقه‌دار و سر نخ‌های به دست آمده، سرانجام ماموران وارد عمل شدند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفی گاهش دستگیر کردند.

سرهنگ اژدری ادامه داد: با دستگیری متهم و تحقیقات صورت گرفته راز سرقت خودروهای دست دوم و فاقد تجهیزات ایمنی فاش شد و سارق پس از مواجهه با ادله لازم از سوی پلیس به 15 فقره سرقت خودروهای سواری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول با اشاره به کشف 5 دستگاه خودروی مسروقه از متهم افزود: صحنه سرقت 10 دستگاه خودرو  پراید که پس از سرقت در شهرهای گرگان و آق قلا توسط متهم در حاشیه جاده رها شده بود بازسازی و 4 همدست این سارق سابقه‌دار نیز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به شناسایی مالباخته‌ها تصریح کرد: متهمان پس از اوراق کردن خودروهای سرقتی لاشه این خودروها را در حاشیه جاده‌ها رها می‌کردند،که پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دادگستری‌های گرگان و گنبدکاووس میزبان نشست دانش‌افزایی اندیشه فاطمی

نشست دانش‌افزایی اندیشه فاطمی با محور آشنایی با سیره علمی و معنوی حضرت فاطمه سلام الله علیها در دادگستری‌های گرگان و گنبدکاووس برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده شانه‌چی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با تشریح شخصیت حضرت زهرا (س) گفت: بعد علمی این بانوی بزرگوار کمتر به آن پرداخت شده و همه ما به ویژه بانوان باید به  شناخت ایشان اهتمام داشته باشیم.

حسین زاده شانه‌چی با اشاره به نظریه جهانی شدن و دین واحد در جهان گفت: در این فرایند به جرات می‌توانیم ادعا کنیم امروز ما با اتکا به قرآن و سیره عملی اهل بیت(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س)، حرف برای گفتن و عرضه به جهان داریم.

وی افزود: مسلمانان باید با شناخت اهل بیت(ع) به عنوان استوانه‌های علمی، از این استوانه‌ها در زندگی و روابط اجتماعی خود بهره بگیرند.

آزمون سراسری قرآن در خانه 2 همزمان با سراسر کشور در گلستان

قرآن در خانه، عنوان طرحی ست که در قالب آن کارکنان قوه قضاییه و خانواده‌های آن‌ها با معانی و مفاهیم قرآن به زبان ساده آشنا می‌شوند.

سرپرست معاون فرهنگی دادگستری گلستان گفت:  در این طرح کتاب قرآن با تفسیر ساده و روان در اختیار خانواده های کارکنان قرار می‌گیرد و پس از هر مرحله، شرکت‌کنندگان در آزمون ، آموخته‌های قرآنی خود را محک می‌زنند.

حجت‌الاسلام سید محسن رسولی افزود: آزمون این طرح با حضور 700 نفر از کارکنان قضایی و اداری دادگستری‌ها، دادسراها، شوراهای حل اختلاف و خانواده های آن ها همزمان با سراسر کشور  در گرگان، کردکوی و گنبدکاووس برگزار می‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین