کد خبر: ۴۳۰۷۹۴
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳

برف و باران در جاده‌های 9 استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از بارش برف و باران در جاده‌های 9 استان کشور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور نشان می‌دهد که در حال حاضر در محور تکاب در استان آذربایجان غربی، محور سمیرم - یاسوج در استان اصفهان، محورهای اقلید  ـ  یاسوج و خرمبید ـ‌ آباده در استان فارس و محورهای ازنا و گردنه زالیان در استان مرکزی، برف در حال باریدن است.

وی با اشاره به محورهایی که بارش باران در آنها گزارش شده است، گفت: در اکثر محورهای استان‌های اصفهان، فارس شمال، کردستان ، لرستان و گیلان و همچنین محور پیرانشهر در استان آذربایجان غربی و محورهای لردگان ، کوهرنگ ـ مسجد سلیمان در استان چهارمحال و بختیاری، محورهای شهر بابک- هرات ، شهر بابک - انار در استان کرمان شمال و محور فراشبند در جنوب استان فارس بارش باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در دیگر محورها مشکل جوی خاصی گزارش نشده است، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ گزارش‌ها حاکی از این است که در سایر محورهای موصلاتی کشور ترافیک روان است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین