کد خبر: ۴۳۰۸۱۳
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

واکنش دور از انتظار راکیتیچ به جدایی انریکه

هافبک کروات بارسلونا واکنش دور از انتظاری به خداحافظی انریکه از این تیم داشت و تاکید کرد این بهترین تصمیم برای همه و حتی خود انریکه است.
آفتاب‌‌نیوز :
لوییس انریکه تصمیم گرفته است قرارداد خود را با بارسلونا تمدید نکند. بدین ترتیب او آخرین فصل حضور خود را در نوکمپ سپری می‌کند.واکنش دور از انتظار راکیتیچ به جدایی انریکه

 ایوان راکیتیچ که جایگاهش در ترکیب اصلی بارسلونا را در فصل جاری از دست داده است، در مورد جدایی انریکه گفت: او بعد از دیدار برابر خیخون در رختکن، تصمیم خود را به ما گفت‌. می‌خواهم  از انریکه تشکر کنم چراکه آمدن من با بارسلونا با تصمیم او بود. فکر می‌کنم تصمیم انریکه، بهترین تصمیم برای همه حتی خود اوست. باید تاکید کنم که همه ما بازیکنان بارسلونا تا آخرین روز حضور انریکه از او حمایت خواهیم کرد.

راکیتیچ ادامه‌ داد: انریکه بعد از مدت ها فکر کردن چنین تصمیمی را گرفته و باید به آنها احترام گذاشت. اکنون می‌خواهیم فصل را با بهترین شکل به پایان برسانیم تا انریکه با خاطره‌ای خوب از بارسلونا جدا شود. تا پایان در کنار سرمربی تیم و دستیاران او خواهیم بود.


به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از رویترز،راکتیچ در دیدار برابر خیخون یک سوپر گل به ثمر رساند. او درباره این بازی گفت: بازی بسیار خوبی را برابر خیخون به نمایش گذاشتیم و شایسته این پیروزی پر گل بودیم. با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم. باید از هواداران به خاطر حمایت پرشوری که از ما داشتند تشکر کنیم.

بارسلونا با پیروزی در این دیدار، با ۵۷ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. البته رئال‌ مادرید یک دیدار عقب افتاده دارد که در صورت پیروزی در آن صدرنشین خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین