کد خبر: ۴۳۱۱۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

نماینده نزدیک به جبهه‌پایداری:احمدی‌نژاد موافق پرداخت یارانه به دو دهک بود/لاریجانی: خلاف واقع است

در جلسه علنی امروز زمانی که بحث با هدفمندی یارانه‌های کشیده شد، نماینده نزدیک به جبهه پایداری به بیان خاطره‌ای از احمدی‌نژاد پرداخت و گفت که «او» موافق با پرداخت یارانه به همه مردم نبود، نکته‌ای که با تکذیب صریح لاریجانی مواجه شد.
آفتاب‌‌نیوز : در جريان بررسي مواد مربوط به هدفمندي يارانه‌ها در لايحه بودجه 96، محمدجواد ابطحي نماينده مردم خميني شهر در رابطه با اين موضوع به بيان خاطره‌اي از روند تصويب شدن هدفمندي يارانه‌ها در دولت احمدي‌نژاد، پرداخت.

به گزارش خبرآنلاين،‌ ابطحي گفت: همكاران محترم يكي از بحث هايي كه در پيرامون هدفمندي يارانه ها مطرح بوده و هست اين است كه چرا يارانه‌ها به همه افراد داده مي‌شود،‌من يادم است و اين را به عنوان خاطره مي‌گويم تا در مجلس هشتم ثبت شود. زماني كه بحث يارانه‌ها بود،‌دولت آقاي احمدي نژاد معتقد بود كه به دو دهك فقط يارانه پرداخت شود به بقيه پرداخت نشود،‌مجلس 5 دهك اضافه كرد و ...

در اين ميان لاريجاني با گفتم كلمه«نه» مخالفت خود را با خاطره گويي ابطحي اعلام كرد و افزود:‌ دولت آقاي احمدي نژاد معتقد بود كه به كل جمعيت ايران بايد داده شود و مجلس چنين چيزي را نگفت.

اين نماينده مجلس در ادامه خاطره‌گويي‌هايش خطاب به لاريجاني گفت: اينطور نبود،  ده دهك ارا آقاي فولادگر و مصباحي مقدم دادند. آقاي مفتح شاهد است كه به شما نامه نوشتند كه اين را پس بگيرند حتي ايراني هاي خارج كشور هم شامل گرفتن يارانه بودند.

رئيس مجلس باز هم در ميان صحبت‌هاي ابطحي، وارد شد و با تحكم بيشتري گفت: من اين را به هيچ وجه تاييد نمي‌كنم و اين مطلب خلاف واقع است بگويم اين بحث هدفمندي يارانه‌ها قبل از اينكه در مجلس بيايد ساعت‌ها بيرون از مجلس، بحث شده بود و دولت قبل به جد معتقد بود كه به همه بايد داده شود، در مجلس هم اينكه مي گفتند به تعدادي دهيم، نمايندگان مخالف كردند و باعث شد تا يكي از اعضاي هيئت رئيسه اينجا بگويد كه بنويسم با اولويت به طبقاتي يارانه بدهند.

اين نماينده نزديك به جبهه پايداري كه گويا قصد نداشت خاطره گوييش را تمام كند،‌در بخش پايان صحبت‌هايش با وجود توضيح‌هاي لاريجاني،‌ برگفته قبلي خود تأكيد كرد و گفت: اجازه دهيد گفتند بيت المال است و به همه بايد داده شود، مذاكرات هست و آقاي مفتح هم شاهد است،‌‌ نامه نوشتند كه آقاي احمدي نژاد پس بگيرند اما با يك راي كمتر پس گرفته نشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
احمدی نژاد موافق پرداخت یارانه به تمام افرادی بود که امکان می داد به او رای بدهند
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
3
90در صد طرفداران احمدی نژادی ها دروغگو هستند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین