کد خبر: ۴۳۱۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

ویسی: شاید برد سپاهان مرهمی روی زخم‌ها باشد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است با توجه به نتایج تیمش در فصل جاری، پیروزی در داربی اصفهان می‌تواند کمی از ناراحتی هواداران را بکاهد.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن عنوان کرد: یک بازی بسیار مهم مقابل ذوب آهن داریم و باید ببریم تا وضعیت‌مان در جدول بدتر از این نشود. از طرفی هم این بازی داربی محسوب شده و تماشاگران بسیار حساسند و باید بتوانیم برنده بازی باشیم. شاید پیروزی مقابل ذوب آهن مرهمی باشد به زخم‌های ما.

وی در مورد تعداد زیاد غایبان تیمش در این بازی عنوان کرد: بازیکن جایگزین باید تمام تلاش‌شان را بکنند تا از غیبت بازیکنان ضربه نخورد. محروم و مصدوم زیادی برای این بازی داریم. محمدی، حاج صفی، ریکانی، قاعد رحمتی، پاپی و دروازه‌بان ما در این بازی‌ حضور نخواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین در مورد تعطیلی لیگ برتر و حضور ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: این موضوع نمی‌تواند به نفع ما باشد. آن‌ها در مسابقه‌های بزرگی شرکت کرده‌اند اما ما هم از قبل این موضوع را می‌دانستیم و باید خودمان را جمع و جور می‌کردیم.

ویسی در ادامه درباره نتایج سپاهان گفت: استرسی که به ما وارد شد، به خاطر انتظارات زیاد مردم بود. از آن‌ها معذرت می‌خواهم که نتوانستیم قهرمانی را امسال برایشان به ارمغان بیاوریم. ما به یک برد نیاز داریم تا خودمان را جمع و جور کنیم که امیدوارم این اتفاق فردا بیفتد.

وی همچنین در بخش دیگری از این نشست خبری به مصاحبه خود درباره باج خواهی اعضای کانون هواداران باشگاه اشاره کرد و افزود: برخی از این مصاحبه ناراحت شده بودند. به هر حال برخی باج می‌خواستند و با آن‌ها برخورد شد اما  با آن‌هایی ناراحت شده بودند صحبت کردم و الان هم از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. این را هم بگویم که عده‌ای بسیار اندکی بودند که در مورد آن‌ها صحبت کرده بودند.

ویسی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا اولتیماتومی از باشگاه دریافت کرده است یا نه گفت: صحبتی با من نشده اما در رسانه‌ها خواندم که اولتیماتوم داده‌اند. به هر حال مدیرعامل یک تیم که در بحران است برای تیمش پاداش تعیین می‌کند اما برای ما اولتیماتوم می‌گذارند. با این حال من به نظر باشگاه احترام می‌گذارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین