کد خبر: ۴۳۱۳۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

قیمت جدید مرغ و انواع مشتقات

یوسف خانی گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده با کاهش 3000 تومانی از ابتدای هفته 5 هزار تومان و آماده به طبخ برای مصرف کننده 7 هزار و 600 تومان است.
آفتاب‌‌نیوز : مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از کاهش300 تومانی نرخ مرغ از ابتدای هفته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزارتومان،مرغ آماده به طبخ درکشتارگاه 6 هزار و 800،توزیع درب واحد های صنفی 6 هزار و 950 و خرده فروشی سطح شهر 7 هزار و 600 تومان است.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 300 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 7 هزار و 600 تومان است.
 
یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: قیمت هر کیلو سینه بدون استخوان با کتف 13،سینه بدون کتف 14،فیله مرغ 16 هزار تومان است.
 
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی کاهش تقاضا و افزایش عرضه نسبت به روزهای گذشته را دلیل اصلی کاهش قیمت مرغ دانست و همواره پیش بینی می شود که قیمت مرغ مجدداً فردا با کاهش 100 تومانی روبرو شود.
 
وی از ثبات قیمت ماهی در بازار خبر داد و اضافه کرد: طی دو الی سه هفته اخیر نرخ ماهی در بازار با کاهش 10 درصدی روبرو شده و بعید است که با افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال به سبب عرضه مناسب قیمت ها روند افزایشی به خود گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین