کد خبر: ۴۳۱۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

سفری به درون مزارع تنباکو و کارگاه های سیگار برگ کوبا/تصاویر

خانمی به عنوان خواننده در پشت میکرفون برای کارگران در حین تولید سیگارهای برگ دست ساز آواز محلی می خواند تا آنان سرگرم شوند و خستگی کار برای شان کم تر شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس فرهنگی-خبرگزاری «رویترز» با انتشار گزارشی تصویری سری به مزارع کشت تنباکو در کوبا و کارگاه های تولید سیگار برگ های منحصر بفرد و معروف آن کشور زده است. 

به گزارش آفتاب نیوز این خبرگزاری در عکس هایی کارگران را در حال پیچیدن برگ سیگار برگ به دور تنباکو در کارگاه تنباکو کورونا در هاوانا کوبا نشان می دهد. 

رویترز در این گزارش می نویسد:«خوان لئون» ۵۸ ساله را می بینید که تنباکو را از مزرعه ای در استان غربی پینار دل ریو در کوبا می چیند. افرادی با سن های بالاتر نیز دیده می شوند هم چون «اسوالدو لماز» ۸۳ ساله که کشاورز است و در همان منطقه به دوربین خبرنگار ما زل زده بود. 

در داخل کارگاه تولید سیگار برگ «مرسدس کاسترو» ۵۱ ساله در بخش کیفیت کنترل در کارخانه تولید سیگار اچ. اپمن در هاوانا مشغول به کار است. در نهایت بر روی سیگار ها برچسب نشان شرکت و کشور تولید کننده (کوبا) زده می شود». 

یکی از نکات جالب توجه آن است که خانمی به عنوان خواننده در پشت میکرفون برای کارگران در حین تولید سیگارهای برگ دست ساز آواز محلی می خواند تا آنان سرگرم شوند و خستگی کار برای شان کم تر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین