کد خبر: ۴۳۱۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸

اتلتیکو پس از دو بازی بالاخره پیروز شد

اتلتیکومادرید توانست با گل های مهاجم های فرانسوی اش والنسیا را شکست دهد و پس از دو بازی بالاخره به پیروزی برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
بازی های هفته بیست و ششم لالیگا یکشنبه پیگیری شد که در مهمترین بازی اتلتیکومادرید در ویسنته کالدرون میزبان والنسیا بود. قرمز و سفیدپوشان توانستند سه بر صفر پیروز شوند.

اتلتیکو در تمام بازی تیم برتر بود و حتی می توانست در دقایق نخست بازی به گل برسد اما آنتوان گریزمان فرصت خود را از دست داد. با این حال مهاجم فرانسوی توانست گل نخست بازی را به نام خود ثبت کند و والنسیا در دقیقه 10  دروازه خود را باز شده دید. مهمان پس از دقیقه 25 بازی  توانست دروازه اتلتیکو را تهدید کند. در نهایت نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر میزبان به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم کوین گامیرو گل دوم تیمش را به ثمر رساند. شاگردان دیگو پابلو سیمئونه نسبت به نیمه نخست بهتر بازی کردند. گریزمان و گامیرو چند فرصت مسلم گلزنی را از دست دادند. بالاخره گریزمان در دقیقه 82 گل دیگری به ثمر رساند و دوازدهمین گل خود در لالیگا را به ثبت رساند.

به گزارش ایسنا، فرناندو تورس که بامداد جمعه به شدت از ناحیه سر آسیب دیده بود و یک شب را در بیمارستان سپری کرد این بازی را از جایگاه تماشاگران دنبال کرد و شاهد پیروزی تیمش بود.

پیش از این دیدار دپورتیوو لاکرونیا با یک گل اسپورتینگ خیخون را شکست داد. در ادامه بازی های امشب لاس پالماس برابر اوساسونا قرار می گیرد و اتلتیک بیلبائو میزبان مالاگاست.

آخرین بازی این هفته لالیگا فرداشب بین دو تیم سویا و آلاوس برگزار می شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین