کد خبر: ۴۳۱۶۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

افشای راز سر به مهر دختر گمشده در هاله‌ای از ابهام

دختر نوجوان پس از مرگ مرموز مادر و برادرش که گمشده است ، هنوز با گذشت 6 سال ردی از وی به‌دست نیامده و تیم جنایی در برابر یک معمای عجیب قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
ماجرای مرگ مرموز مادر و پسر 10ساله 21مرداد سال 89فاش شد. 

زن خانواده به همراه پسر10ساله و دختر 13ساله‌اش به نام ریحانه در آپارتمانی در خیابان آیت‌الله کاشانی زندگی می‌کردند که با حضور پزشکی قانونی در محل مشخص شد که چند روزی ازمرگ مادر و پسر گذشته اما اثری از ریحانه دختر خانواده نبود.

ناپدید شدن مرموز دختر 13ساله این فرضیه را در برابر تیم جنایی قرار داد که احتمالا مادر خانواده به‌دلیل مشکلات روحی و روانی تصمیم به‌خودکشی و پایان دادن به زندگی فرزندانش گرفته اما دختر نوجوان او وقتی از تصمیم مرگبار مادرش باخبر شده از خانه فرار کرده است.

با گذشت 6سال هنوز سرنوشت ریحانه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و از طرفی پزشکی قانونی به‌دلیل فسادنعشی اجساد مادر و پسر نتوانسته علت مرگ آنها را اعلام کند.

به این ترتیب بار دیگر قاضی جنایی پایتخت، مجوز انتشار تصویر ریحانه را صادر کرد تا چنانچه هرکس وی را دید یا اطلاعی از سرنوشتش دارد مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران را در جریان قرار دهد تا با یافتن او پرده از راز مرگ مادر و برادرش برداشته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین