کد خبر: ۴۳۱۶۹۴
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷

اظهارنظر سرمربیان تیم‌های ملی والیبال بانوان ایران و هنگ‌کنگ

تیم ملی والیبال ایران دومین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی دختران آسیا را به هنگ‌کنگ واگذار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف هنگ کنگ رفت و این بازی را به حریف واگذار کرد.

مایدا چیچیچ، سرمربی تیم ملی ایران با اعلام رضایت از بازی شاگردانش، گفت: تیم نوجوانان دختر ایران برای نخستین بار به مصاف هنگ‌کنگ می رفت و شناخت کافی از این تیم نداشتیم. در ضمن فراموش نکنیم که برخی مواقع در ورزش والیبال کسب پیروزی بسیار دشوار است.

او ادامه داد: در مجموع از عملکرد آنان برابر هنگ‌کنگ راضی هستم؛ هر چند به پیروزی نرسیدیم. یقین دارم که ملی‌پوشان ایران در دیدارهای آینده نتیجه بهتری می‌گیرند زیرا تجربه آنان بیشتر شده است.

به گزارش ایسنا، ماک شان، سرمربی تیم ملی هنگ‌کنگ  نیز بعد از برتری تیمش مقابل ایران، گفت: ست اول آمادگی کافی نداشتیم اما از ست دوم به بعد روی مسابقه متمرکز شدیم و نتیجه دلخواه را کسب کردیم. ما می‌دانستیم این بازی بسیار مهم است چرا که با برتری در این دیدار به جمع هشت تیم برتر صعود می‌کنیم. ما هیچ آنالیزی از تیم‌ها قبل از مسابقه‌ها نداشتیم و ایران را هم نمی‌شناختیم. بازیکن شماره ۱۵ در بازی امروز بسیار خوب بازی کرد و در فرصت‌های مختلف امتیازهای زیادی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی هنگ‌کنگ در ادامه با اشاره به دفاع خوب ایران، گفت: بازیکنان ایران بسیار خوب دفاع کردند و نسبت به بازی با چین متفاوت ظاهر شدند. ما روز گذشته به طور کامل بازی ایران را آنالیز کردیم اما آن‌ها در دیدار امروز بسیار خوب و متفاوت ظاهر شدند. بازی امروز ایران اصلا قابل قیاس با چین نبود. آنها فوق‌العاده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین