کد خبر: ۴۳۲۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

تکذیب مجدد ارتباط ترامپ با مقامات روسیه پیش از انتخابات

راجر استون، از مشاوران رئیس جمهور آمریکا هرگونه ارتباط ترامپ با مقامات روسی را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، وی در مصاحبه با خبرگزاری روسی اسپوتنیک گفت: هیچ مدرکی دال بر تماس‌های احتمالی با مقامات رسمی روسی در زمان کمپین ترامپ پیش از انتخابات سال 2016 میلادی وجود ندارد.

وی افزود: باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق، اشتون کارتر، رئیس سابق پنتاگون، جیمز کلاپر، رئیس سابق سازمان ملی اطلاعات و جیمز کومی، رئیس اف بی آی باید از استراق سمع دست برداشته و به خاطر وحشت از مجازات شهادت دورغ همه آنچه را که برایشان مشخص و واضح است اطلاع دهند.

این مقام آمریکایی ادامه داد: روزنامه نیویورک تایمز دوبار از وجود مدارک و اطلاعاتی به شکل ایمیل درخصوص پرداخت‌ها و مکالمات تلفنی خبر داد که به نظر می‌رسد بتوانند تماس با روسیه را تایید کنند.

مشاور ترامپ تاکید کرد: این دروغی برای تایید دروغ است.

به گفته ی وی در آمریکا اتحاد دقیقی بین رسانه‌های برجسته و نمایندگان حزب دموکرات وجود دارد.

استون گفت: برای همین بیانیه‌های سازمان اطلاعات درخصوص وجود مدارک ادامه خواهد داشت. آنها می‌گویند که در عراق شکنجه صورت نگرفته و حمله به هیات دیپلماسی ما در بنغازی لیبی توسط یک جمعیت بوده است، آنها می‌گویند که همچنین صدام سلاح کشتار جمعی داشت! لیست خدمات آنها با دروغ پر شده است، چرا ما باید امروز به آنها اطمینان کنیم؟ تکرار می‌کنم، مدرک بیاورید، اگر شما مدرکی ندارید، صبر و تحمل ما برای زندگی با این دروغ‌ها را از بین نبرید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین