کد خبر: ۴۳۲۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶

مرتضی بانک: اعتدال و توسعه باید پرچم وحدت را بالا بگیرد

رئیس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه گفت: این حزب نیازی ندارد چند نفر در شورای شهر داشته باشد بلکه نیاز دارد پرچم وحدت را در انتخابات بالا بگیرد و حتی اگر لازم باشد بخشی از خودش را فدا کند.
آفتاب‌‌نیوز :
مرتضی بانک در مراسم افتتاح دفتر حزب اعتدال و توسعه استان خراسان رضوی، اظهار کرد: شیرینی خیلی از کارهایی که دولت کرده‌ به خاطر عدم اطلاع‌رسانی و تبلیغات بسیار منفی به کام مردم ننشسته است.

وی ادامه داد: نهادهایی که وظیفه اطلاع‌رسانی فعالیت و خدمت‌های نظام و دولت را دارند گاهی نه تنها به وظیفه‌شان عمل نمی‌کنند بلکه در جهت عکس حرکت می‌کنند و به منافع ملی کشور لطمه می‌زنند، هر عقل سلیمی تشخیص خواهد داد که عدم اطلاع‌رسانی یا نقد بسیاری از دستاوردها که با برنامه توسط دستگاه‌های مسئول اطلاع‌رسانی انجام می‌شود ضربه زدن به کشور و نظام است، هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم این نقدها، هجمه‌ها و تخریب‌ها بیشتر می‌شود و با هر هزینه و قیمتی هدفشان فقط این است که هرکسی رای بیاورد حتی یک نفر دیگر از این حزب ولی آقای روحانی رای نیاورد که این اوج تخریب را می‌رساند اما ضمیر آگاه مردم به خوبی تشخیص می‌دهد که چه کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه دولت یازدهم در طول خدمتش فراتر از یک دولت معقول بوده، به دستاوردهای دولت اشاره کرد و گفت: ایجاد ۷۰۰ هزار شغل در سال حتی در کشورهای مشابه سابقه ندارد اما به دلیل حجم زیاد بیکاری که از قبل انباشته شده و به این دولت رسیده، ما یک میلیون و ۲۰۰ هزار شغل لازم داریم تا بتوانیم وضع موجود را حفظ کنیم تا بیکاری افزایش پیدا نکند اما دولت ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کرده که این مساله اگرچه در دنیا کم‌نظیر است اما خب باید تلاش بیشتری انجام شود.

رئیس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه ضمن تاکید بر دستاوردهای دولت یازدهم در زمینه‌های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، سلامت و تولیدات نفتی افزود: در زمینه دارو حدود ۹۵% تولید داخلی داریم؛ یادمان باشد وقتی دولت تغییر کرد وضعیت دارو چگونه بود و مردم چه مشکلاتی داشتند. از جمله فعالیت‌های مثبت دولت در حوزه‌های اجتماعی حضور خانم‌ها و حضور قوی‌تر و منسجم‌تر تمام اقلیت‌ها و اقشار مذهبی به صورت بسیار پررنگ در کشور بود.

بانک در خصوص فضای انتخاباتی کشور اظهارنظر کرد: امروز در اردوگاه طرف مقابل به دلایل مختلف انسجام وجود ندارد، به همین دلیل تخریب را هدف خود قرار داده‌اند و تلاش می‌کنند به نقاط شخصی افراد و دولت بپردازند اما ما هم مانند رئیس دولت هیچ‌گاه عصبانی نمی‌شویم و با آرامش و انسجام خود را حفظ می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه انتخابات شورای شهر پاشنه آشیل اصلاح‌طلبان است، اعلام کرد: آقای روحانی بیان کردند که به ضرس قاطع در انتخابات شورای شهر، هیچ فرد و حزب خاصی نمایندگی از طرف ایشان ندارد. اگر در انتخابات شوراها بین دو جریان همسو اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان اختلاف ایجاد شود تاثیر مستقیمش بر روی رای آقای روحانی است. ما باید مسیری را طی کنیم که از آن فقط یک لیست برای شورای شهر دربیاید. حزب اعتدال توسعه نیازی ندارد چند نفر در شورای شهر داشته باشد بلکه نیاز دارد پرچم وحدت را در انتخابات بالا بگیرد و حتی اگر لازم باشد بخشی از خودش را فدا کند.

رئیس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه رقبا می‌خواهند آقای روحانی رای نیاورد و یا آرای او نسبت به دور قبل کمتر باشد، خاطرنشان کرد: ما باید کاری کنیم که این دولت در انتخابات رای بالاتری از مرحله قبل به دست بیاورد. آنها می‌خواهند رای‌ها بشکند تا بگویند این دولت عقب رفته و مردم از آن استقبال نکردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین