کد خبر: ۴۳۲۴۲۲
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱

برانکو: وقت زیادی برای خوشحالی نداریم/ بدون رضاییان سه بازی را بردیم

سرمربی پرسپولیس گفت: خوشحالم که آخرین بازی سال را با برد تمام کردیم.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویچ بعد از برد یک بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: خیلی خوشحال هستم که آخرین بازی امسال را با برد تمام کردیم. یک رضایت مندی را به هواداران‌مان هدیه کردیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم بابت اراده و خواستشان. آنها قدم بزرگی را برای هدف نهایی که قهرمانی است، برداشتند. احتمالا خودتان هم می دانید بازیکنان چه شرایطی دارند و چه انتظاری از آنها می‌رود.

او ادامه داد: می‌دانستیم بازی سختی با استقلال خوزستان داریم. این تیم برای برد آمده بود و می خواست به رده چهارم برسد تا شاید بتواند سهمیه آسیایی را بگیرد اما آنچه که مهم است این بود که ما با استحقاق پیروز شدیم. می‌توانستید متوجه شوید که خستگی بین بازیکنان ما بیشتر شده بود. اگر زودتر گل می زدیم شاید نتیجه بازی را بهتر تمام می کردیم. به هر حال بازی را تحت کنترل داشتیم و با استحقاق بردیم چون حریف هیچ شانسی ایجاد نکرد به جز شلوغی‌هایی که در ضربات ایستگاهی مقابل دروازه ما داشت.

برانکو گفت: باز هم از بازیکنانم متشکرم بابت تلاش‌هایشان در سال جاری. بازیکنانم نتایج خوبی بدست آوردند. آنها به شکلی زیبا سال را به پایان رساندند. متاسفانه وقت زیادی برای جشن گرفتن نداریم چون یکشنبه به قطر می‌رویم تا یک بازی بسیار مهم را برگزار کنیم. برخلاف ما که هر چهار روز بازی داریم. الریان چهار روز پیش بازی داشته و عملا الریان ۱۰ روز برای استراحت و ریکاوری وقت دارد. باز هم از هوادارانمان تشکر می‌کنم که حضور زیادی در این بازی داشتند و برای تمام ایرانی‌ها بهترین آرزوها را دارم.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال برخورد استقلال خوزستان با تیمش در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا و شناختش از الریان قطر، گفت: سرمربی الریان از بهترین بازیکنان دوره خودش بود و مدتی در لخویا هم مربیگری کرده بود. او یک روش هلندی و تهاجمی را به تیمش آموزش می دهد. او در اسپانیا و انگلیس نتایج درخشانی گرفته است با این حال با نهایت قدرت و خوش بینی به قطر می رویم. اما درباره بخش اول سوالتان، اصلا به این مسئله فکر نکردم چون بازی به بازی پیش می‌رویم.

وی درباره افت پرسپولیس در نیمه دوم گفت: قبول دارم در نیمه دوم مثل نیمه اول سطح بالایی نداشتیم. به نوعی خستگی و اهمیت بازی ها و فشار بازی ها در این زمینه موثر هستند. نتیجه فقط یک بر صفر شد و اگر فرصت‌هایمان را به گل تبدیل می کردیم، بخش پایانی بازی آرامش بیشتری داشت. دفاع ما خیلی خوب ظاهر شد و به جز ضربات ایستگاهی که حریف با تعداد زیاد روی دروازه ما بود، آنها فرصت دیگری نداشتند. گل دوم اگر زده می‌شد همه چیز را عوض می کرد.

به گزارش ایسنا، برانکو در پاسخ به سوالی درباره اعتراض بازیکنان تیمش به داوری و کارت هایی که این تیم دریافت کرد، گفت: بله مشکلات همیشه از کارت زرد ایجاد می شود. طبیعی است وقتی بازیکن عصبی می شود، عدم کنترل درصدش بالا می‌رود ولی من مایل به تفسیر داوری نیستم. اول باید پرسید چند درصد از کارت ها عادلانه بود؟ چون عصبیت ها را ما ایجاد نکردیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا به جوانان تیمش خصوصا نیمکت نشینان جوان تیمش سخت اعتماد می‌کند، عنوان کرد: من دوست دارم با مدرک این حرف را بزنید. محرمی، علیپور و طارمی بازی می کنند. مهدی طارمی مسن است؟ او هم جوان است. اگر بازیکن 24 ساله مسن است، ببخشید!

وی در واکنش به این سوال که منظور از جوانان کسانی مثل کرملاچعب و دیگران است، گفت: بله این بازیکن و طاهرخانی هم می توانند بازی کنند. اگر من تصمیم بگیرم، آنها بازی می کنند. اما خواهشا اجازه دهید تا بگویم من هرروز سر تمرین هستم. این جنگ است و ما می خواهیم قهرمان شویم. اینجا میل و رغبت مطرح نیست. همه بازیکنان خود را محق می دانند که بازی کنند. علوان زاده را بازی دادم که 21 ساله است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره رامین رضاییان و اینکه آیا نبود او تاثیری بر تیمش نمی گذارد، گفت: من می توانم بگویم به شما که عید نوروز مبارک! تا الان هم بدون ایشان بازی کردیم و الوحده، نقت تهران و استقلال خوزستان را بردیم. هرکس که نباشد هم ما مجبوریم کار بکنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین