کد خبر: ۴۳۲۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

واعظی: برای تغییر وضعیت کارگزاران شرکت مخابرات به چارچوب مشخصی رسیدیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کارگزاران مخابرات هنوز فکر می‌کنند مخابرات شرکت دولتی است و به دنبال رسمی شدن و دولتی شدن هستند، در صورتی که شرکت مخابرات شرکتی خصوصی مانند دیگر شرکت‌های خصوصی است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود واعظی در حاشیه سفر خود به شهرستان خواف با بیان این مطلب اظهار کرد: معاون من در نشستی که اخیرا در تربت حیدریه با حضور نماینده مردم این شهرستان، معاون شرکت مخابرات ایران و نمایندگان کارگزاران تشکیل شد، حضور داشت و با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر کردند و مقداری حق با هر دو طرف بود و سرانجام به چارچوب مشخصی رسیدند.

وی بدون اشاره به محتوای توافقات انجام شده در این نشست اظهار داشت: کارگزاران مخابرات هنوز فکر می‌کنند مخابرات شرکت دولتی است و به دنبال رسمی شدن و دولتی شدن هستند، در صورتی که شرکت مخابرات شرکتی خصوصی مانند دیگر شرکت‌های خصوصی است. در حال حاضر با دیگر شرکت‌های خصوصی چگونه عمل می‌شود، آن‌ها هم همین طور عمل می‌کنند.

واعظی تاکید کرد: تا زمانی که کارگزارن به این چارچوبی که مورد حمایت من است، متعهد هستند مشکل شان را حل می‌کنیم اما اگر بخواهند توهماتی داشته باشند و فکر کنند شرکت مخابرات مانند شرکت زیرساخت دولتی است و تغییر یا تبدیل وضعیتی ندارد و مسائل مربوط به حقوق و دستمزد آن‌ها یک مکانیزم خاص خودش را دارد و به این موارد مرتبط نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه وحید صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار، علی کارگزار معاون مدیر عامل مخابرات، علی اضغر عینی پور معاون شرکت ایرانسل و جمعی از مسئولان وزارتخانه متبوعش در نشست شورای اداری خواف که عصر پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ با حضور جمعی از مقامات استانی و محلی برگزار شد شرکت کرد و با کاستی های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این منطقه بیشتر آشنا شد و برای رفع مشکلات و توسعه امکانات و تجهیزات ارتباطی و فناوری اطلاعات تصمیماتی گرفته شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین