کد خبر: ۴۳۲۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

لوفیگارو: سارکوزی جانشین ناصر الخلیفی می‌شود

نشریه فرانسوی از تغییرات اساسی در باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن سخن به میان آورد و جدی‌ترین گزینه جایگزینی ناصرالخلیفی را معرفی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از لوفیگارو، شکست سنگین و تحقیرآمیز پاری ‌سن‌ ژرمن در دیدار حساس برابر بارسلونا باعث شده تا این باشگاه وارد بحران بزرگی شود.

به نظر می‌رسد  که نه تنها احتمال زیاد اخراج اونای امری وجود دارد،‌ بلکه  این احتمال زیاد است که حتی ریاست این باشگاه متمول دستخوش تغییر شود.

نشریه لوفیگارو فرانسه اعلام کرد که ناکامی پاری ‌سن‌ ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا برای چندمین سال پیاپی باعث شده تا احتمال تغییر در ریاست این باشگاه وجود داشته باشد.

لوفیگارو نوشت: فصل قبل زمانی که پاری ‌سن‌ ژرمن با شکست برابر منچسترسیتی از دور رقابت‌ها حذف شد ناصر الخلیفی به درهای خروجی نزدیک شد، اما  شیخ تمیم امیر قطر که رابطه بسیار دوستانه ای با ناصر الخلیفی داشت او را هم‌چنان در سمتش باقی گذاشت. در حال‌ حاضر با توجه به  شکست تحقیرآمیز برابر بارسلونا و هم‌چنین انتخاب الخلیفی به عنوان رییس فدراسیون‌های اسکواش و بدمینتون قطر این احتمال بسیار زیاد است که رییس این باشگاه سرشناس فرانسوی از کار برکنار شود.

لوفیگارو از نیکولا سارکوزی، رییس‌جمهور پیشین فرانسه به عنوان جدی‌ترین گزینه ریاست باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن و جایگزینی ناصر الخلیفی یاد کرد.

پاری ‌سن‌ ژرمن در رقابت‌های لیگ فرانسه هم وضعیت خوبی نسبت به چند فصل اخیر ندارد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به موناکو صدرنشین در رده سوم جای دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین