کد خبر: ۴۳۲۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹

پیروزی بایرن در شب شکست لایپزیگ و دورتموند / ولفسبورگ بدون دژاگه پیروز شد

بایرن مونیخ در حالی توانست در هفته بیست و چهارم بوندسلیگا به پیروزی برسد که هم تیم دوم و هم تیم سوم برابر حریفان خود تن به شکست دادند تا شاگردان آنچلوتی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر شوند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و چهارم رقابت‌های بوندسلیگا ۵ دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ، صدرنشین جدول رده‌بندی با ۳ گل فرانکفورت را از پیش رو برداشت.

بایرن که در آلیانس‌آره‌نا به مصاف فرانکفورت رفت، یک پیروزی پر گل دیگر را به دست آورد. گل‌های بایرن را در این دیدار روبرت لواندوفسکی (دو بار) و داگلاس کاستا به ثمر رساندند.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس لایپزیگ، شگفتی‌ساز فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی خود ناامیدکننده ظاهر شد و با یک گل برابر ولفسبورگ متحول شده تن به شکست داد. ولفسبورگ با بردی که در این دیدار به دست آورد ۲۶ امتیازی و به ماندن در رقابت های بوندسیلگا امیدوار شد.

اشکان دژاگه در این دیدار هم در فهرست ۱۸ نفره ولفسبورگ قرار نگرفت.

بوروسیا دورتموند، تیم سوم جدول رده‌بندی هم در خانه هرتابرلین به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا این تیم هم نتواند فاصله خود را با لایپزیگ کم کند.

نتایج دیگر دیدارها:

دارمشتات ۲ - ماینتس یک

فرایبورگ یک - هوفنهایم یک

در جدول رده‌بندی بایرن مونیخ با ۵۹ امتیاز به یکه‌تازی خود در صدر ادامه داد. این درحالی است که تیم دوم که لایپزیگ است تنها ۴۹ امتیاز دارد و دورتموند هم با ۴۳ امتیاز در رده سوم ایستاده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین