کد خبر: ۴۳۳۱۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

حمید رسایی؛ از ردصلاحیت و کدوکاری تا انتقاد از روحانی و کاندیداتوری دوباره/شورای نگهبان او را تائید می‌کند؟

با توجه به اینکه تغییر حوزه نمایندگی تأثیری در تأیید صلاحیت افراد ندارد، سؤال این است چه تحولی در وضعیت یک نفر در این یک سال می‌تواند رخ داده باشد یا چه نشانه و پالسی گرفته که به امید تأیید صلاحیت این بار از اصفهان نامزد شده است؟
آفتاب‌‌نیوز :
حمید رسایی که بعد از ردصلاحیت در انتخابات مجلس دهم، با انتشار تصویری در اینستاگرامش اعلام کرده بود مشغول کاشت کدوست، حالا دوباره قصد نامزدی مجلس را کرده است. او که یک‌سال گذشته را در سکوت خبری سپری کرده بود، روز گذشته به ایلنا گفته است: «ببینید؛ وقتی من خودم را جای آمریکایی‌ها قرار می‌دهم و فکر می‌کنم در شرایط فعلی به روحانی باج بدهم و دولتش را نگه دارم یا خیر، با خودم می‌گویم از کجا معلوم این دولت ادامه پیدا کند. باج‌دادن به روحانی منجر به تنفس جمهوری اسلامی می‌شود.من یک تنفس مصنوعی به جمهوری اسلامی بدهم و هنگامی که روحانی رأی نیاورد، مجددا مقابلم بایستند؟! آقای روحانی، آدمی فشارپذیر است. شما فشار بدهید، می‌پذیرد. چون این فشار را منتقل می‌کند، در تلویزیون این فشار را منتقل می‌کند، کنار رهبری می‌نشیند، این فشار را منتقل می‌کند، در شورای‌عالی امنیت ملی این فشار را منتقل می‌کند... .هرکسی یک استقلال رأی دارد و حرف‌های خود را پیگیری می‌کند ولی روحانی در قبال کدخدا کوتاه می‌آید و فشار را می‌پذیرد».

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از شرق، او چند روز پیش هم در توییترش نوشت: «یک گله گوسفند اگر فرمانده شیری داشت، مثل شیر عمل می‌کند و یک گله شیر اگر فرمانده گوسفندی داشت، مثل گوسفند عمل می‌کند». او بعد هم هشتگ زد: «انتخاب با خودمان است».

رسایی هفته قبل با حضور در فرمانداری اصفهان و نام‌نویسی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس، بار دیگر شانس خود را برای ورود به مجلس دهم به آزمون گذاشته تا درصورت موفقیت در کسب رأی اصفهانی‌ها، روی کرسی «مینو خالقی» بنشیند. دلایل ردصلاحیت حمید رسایی در انتخابات مجلس گذشته مشخص نیست؛ اما آنچه تاکنون درباره او رسانه‌ای‌شده، این است که پرونده‌ای مرتبط به دوره مدیریتش بر اداره کل ارشاد قم در سال‌های ۸۵ تا ۸۷ در دادگاه مطرح بوده است. این احتمال وجود دارد که نماینده مجلس نهم بابت این پرونده، در انتخابات مجلس دهم ردصلاحیت شده باشد.

با توجه به اینکه تغییر حوزه نمایندگی تأثیری در تأیید صلاحیت افراد ندارد، سؤال این است چه تحولی در وضعیت یک نفر در این یک سال می‌تواند رخ داده باشد یا چه نشانه و پالسی گرفته که به امید تأیید صلاحیت این بار از اصفهان نامزد شده است؟ عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، روز شنبه دراین‌باره به «شرق» گفته بود: «این سؤال را باید از خود آن افراد پرسید؛ اما شورای نگهبان به هیچ کسی نه پالس می‌دهد و نه نظری را اعلام می‌کند و اظهارنظر رسمی شورا هم پس از ثبت‌نام افراد در زمان انتخابات خواهد بود». 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
خوب نگاهش کنید چگونه دستهاش را از هم باز کرده دقیقا مثل ناز وادا در میاورند ،،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
1
حتما ایشان شیر هستند وبقیه.........!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
1
بی تربیت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین