کد خبر: ۴۳۳۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

3 مصدوم در دومین انفجار مواد محترقه در اردبیل

در دومین حادثه انفجار ترقه دست ساز و مواد محترقه زرنیخ طی 2 روز گذشته در اردبیل سه نفر مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: این انفجار شب گذشته به واسطه تهیه و تولید مواد محترقه غیرمجاز و دست ساز در محله جام جم اردبیل رخ داد و سه نوجوان هنگام ساخت ترقه به دلیل انفجار مواد محترقه دچار سوختگی شدید شدند.

هوشنگ شهبازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مصدومان این حادثه برای درمان به بیمارستان فاطمی اردبیل انتقال یافتند که احتمال فوت یکی از آنها به دلیل شدت جراحات وارده وجود دارد.

جمعه شب گذشته نیز در زیر زمین یک ساختمان مسکونی واقع در محله آرازعلی ( شهریار) اردبیل حین ساخت مواد محترقه با استفاده از زرنیخ 10 نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد هفت نوجوان بین 13 تا 15 سال جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

2 نفر از مجروحان حادثه در بیمارستان فاطمی اردبیل تحت درمان قرار گرفتند و یک مجروح دیگر به علت سوختگی شدید به تبریز اعزام شد.

در آستانه چهارشنبه سوری حوادث ناشی از انفجار ترقه دست ساز و مواد محترقه زرنیخ که برای ساخت ترقه بکار می رود در اردبیل سابقه دارد و در سال های 93و 94 هم حادثه های مشابهی رخ داد که دو نفر جان خود را از دست دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین