کد خبر: ۴۳۳۶۴۵
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

حضور هنرمندان در مراسم تشییع پیکر «علی معلم» +تصاویر

مراسم تشییع مرحوم علی معلم منتقد و تهیه کننده برجسته سینمای ایران با حضور هنرمندان سینما از مقابل خانه سینما2 آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز : مراسم تشییع مرحوم علی معلم منتقد و تهیه کننده برجسته سینمای ایران با حضور هنرمندان سینما از مقابل خانه سینما2 آغاز شد.

به گزارش میزان، جواد طوسی در ابتدای این مراسم گفت: علی معلم آدم کار بلدی بود.مشاوری که همواره می توانست برای هرکاری موهبت باشد. علی معلم بر پایه رفاقت با همه برخورد می کرد. علی رفته رفته بر اثر همین صداقت به یک انزوا کشیده شد.

مسعود جعفری جوزانی در ادامه افزود: علی معلم می خواست به همه کمک کند تا فیلم بسازند. از همه می خواست که این راه را ادامه دهند. من برایم سوال بود که چرا من زود تر از علی نرفتم. علی همواره می‌گفت سینمای ایران روزی به اوج سینمای جهان می رسد و همه آن زمان تعجب می کردند. وی جمع را می شناخت و می دانست با جمع چگونه برخورد کند. چرا تورفتی؟ چرا تو باید با این همه شهامت و جسارت رفتی علی ؟ کاری که علی کرد ما یک صدمش را انجام ندادیم.

سیروس الوند: علی ستاره دنباله دار است. این سال چرا تمام نمی شود.علی تمام نمی شود.کیارستمی تمام نمی شود. این راهی است که تازه آغاز شده است.

مراسم تشییع پیکر علی معلم
 
در این مراسم هنرمندانی چون علیرضا رئیسیان٬ همایون اسعدیان٬ بهرام عظیمی٬فرزاد موتمن٬محمدرضا هنرمند٬ حبیب دهقان نسب٬ مسعود جعفری جوزانی ٬ سعید داخ٬ علیرضا خمسه٬سعید راد٬ جمشید مشایخی حضور داشتند.

مراسم تشییع پیکر علی معلم
 
گفتنی است علی معلم عصر دوشنبه بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.  قرار است پیکر این هنرمند عرصه سینما در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شود.

مراسم تشییع پیکر علی معلم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین