کد خبر: ۴۳۳۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱

آخرین خبر از گلوگاه مهم ترافیکی شمال کشور

با حضور سخنگوی دولت در شهرستان رودبار 3 کیلومتر و 200 متر از باقیمانده مسیر آزاد‌راه رشت – قزوین به طور رسمی به بهره‌برداری رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر محمدباقر نوبخت در مراسم افتتاح پروژه 3 کیلومتر و 200 متر آزادراه رشت – قزوین در شهرستان رودبار، ضمن قدردانی از تلاش دست اندرکاران این پروژه اظهار کرد: افتتاح این پروژه همزمان با ایام سفرهای نوروزی تردد آسان را برای مردم و میهمانان میسر می کند.

سخنگوی دولت تسهیل در عبور و مرور را یکی از زمینه های رونق اقتصادی هر منطقه دانست و تصریح کرد: برای رونق اقتصادی مردم منطقه آمادگی حمایت مالی از طرح های پیشنهادی را داریم.

وی افتتاح کامل پروژه آزادراه رشت – قزوین را عامل تحول منطقه دانست و گفت: البته تحول بزرگ تر برای گیلان با بهره برداری از راه آهن قزوین – رشت در بهار 96 رقم خواهد خورد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین از پرداخت اعتبارات نقدی پروژه طی روزهای آینده خبر داد و عنوان کرد: حقوق کارمندان به موقع پرداخت می شود.

 دکتر نوبخت همچنین از پروژه احداث راه‌آهن رشت – قزوین بازدید و بر اتمام این پروژه تا پایان فعالیت دولت یازدهم تاکید کرد.

برای ساخت این مسیر که یکی از گلوگاه های مهم ترافیکی شمال کشور است 180 میلیارد تومان هزینه شده و 8 کیلومتر دیگر آزادراه رشت – قزوین در دست ساخت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین