کد خبر: ۴۳۴۰۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

وزیر راه: ایران ایرتور مایه آبروریزی است

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه مهرآباد با بیان این‌که ایرتور مایه آبروریزی است در پاسخ به اعتراض فردی در خصوص تعرفه بالای پارکینگ این فرودگاه گفت:‌باید از شما بیشتر هم بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز :
 بازدید دیروز عباس آخوندی از فرودگاه مهرآباد با حاشیه‌هایی همراه بود.

وی در حین بازدید در پاسخ به اعتراض فردی در خصوص نرخ حدود 200 هزار تومانی تعرفه پارکینگ مهرآباد برای 8 روز گفت:‌ «با تاکسی بیایید چرا با ماشین -خودرو شخصی- می‌آیید. ما وظیفه نداریم برای کسی اینجا 8 روز پارکینگ تهیه کنیم، شما با تاکسی بیایید... باید بیشتر هم از شما بگیرند.»

وی همچنین در خصوص قیمت بالای اُملت و آب پرتقال در  یکی از فروشگاه‌های فرودگاه مهرآباد، گفت: نرخ ‌12 هزار تومان برای آب پرتقال 7 برابر قیمت بازار (8 هزار تومان) نیست.

مه‌آبادی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور نیز با حمایت از نرخ 10 هزار تومانی اُملت گفت: مسافر می‌گوید چرا 10 هزار تومان است، در شهر نیز همین است.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به گلایه یکی از مسافران در خصوص تاخیر پرواز هواپیمایی ایرتور نیز گفت: «ایرتور حسابی مایه آبروریزی است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
3
7
در مورد پارکینگ کاملا درست گفته. اون پارکینگ برای اینه که به بدرقه یا استقبال مسافر بروی و برگردی. نه اینکه 8 روز ماشین ات را آنجا پارک کنی. در ضمن قیمت رستوران های فرودگاههای همه جای دنیا بالاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
8
جناب آقای وزیر ، بقیه شرکتهای هواپیمایی هم دست کمی از ایران ایر تور ندارند ولی تابان در صدر شرکتهای "مایه شرمساری" قرار دارد . التفاطی به وضع این شرکت بفرمایید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
7
4
چه جواب غیر منطقی کسی که از شهرستان می ره فرود گاه چیکار باید بکنه شما باید آنالیز قیمت بکنید نه اینکه چون طرف میره خارج باید تیغش بزنید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین