کد خبر: ۴۳۴۷۰۸
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

واژگونی اتوبوس در آزادراه قم-کاشان ۴ کشته و ۲۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در آزادراه قم-کاشان ۴ نفر کشته و ۲۷ نفر مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین مکی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در آزادراه قم-کاشان در ساعت 5 بامداد امروز رخ داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان با بیان اینکه این حادثه 27 نفر مصدوم داشت، افزود: 13 تن از مصدومان این حادثه با اتوبوس آمبولانس و 14 تن دیگر با آمبولانس به مراکز درمانی در قم و کاشان منتقل شدند.

به گزارش تسنیم، مکی ضمن اشاره به آمار کشته شدگان در این حادثه خاطرنشان کرد: 4 نفر در دم در این حادثه کشته شدند و ظاهرا این اتوبوس از شهرضا استان اصفهان به سمت تهران حرکت می‌کرد که دچار این حادثه شد.

وی ابراز داشت: جهت پوشش عملیات امدادرسانی این حادثه 5 کد عملیاتی از اورژانس کاشان با 10 نفر از امدادگران کاشانی در محل حادثه حضور پیدا کردند و به جهت خدمت‌رسانی بهتر 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس از هلال احمر کاشان و 2 کد عملیاتی از اورژانس قم نیز به جهت امدادرسانی همکاری کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است بیان کرد: این حادثه مرگبارترین حادثه آزادراه قم-کاشان از آغاز تعطیلات نوروز محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین