کد خبر: ۴۳۴۷۳۹
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

جوسازی قطری‌ها علیه کی‌روش و فدراسیون ایران+عکس

رسانه‌های قطر یک روز مانده به دیدار ایران با قطر مسئولان فدراسیون کشورمان را متهم به بهانه جویی کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
درحالی که فقط یک روز مانده به بازی حساس تیم ملی فوتبال کشورمان با قطر در بازی برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، رسانه‌های قطر دست به جوسازی زدند و مسئولان کشورمان را به بهانه جویی و ایجاد مشکل متهم کردند.

روزنامه الرایه قطر با تیتری با عنوان« ایرانی‌ها بدون هیج دلیل مشکل سازی می‌کنند» و« تلاش‌ها حاکی از آن است که کی‌روش نگران این بازی است» نوشت: به نظر می‌رسد تیم ملی ایران برای ایجاد مشکل بدون هیچ دلیل و مدرکی کماکان اصرار دارد تا قبل از بازی با قطر بازیکنان و تیم عنابی تحت قرار دهد. به نظر می‌رسد مسئولان تیم ملی ایران می خواهند تیم و بازیکنان قطر را دچار مشکل کنند و تمرکز آنها با دلایلی واهی و غیرمنطقی بهم بریزند. این کار آنها اصلا قابل قبول نیست زیرا در بازی رفت نیز نکونام دستیار کی روش با آمدن به طرف نیمکت قطر و تحریک کارینیو، سرمربی سابق قطر باعث ایجاد درگیری شد.

این روزنامه قطری درادامه جوسازی‌های خود نوشت: مسئولان تیم ملی ایران از زمانیکه به دوحه رسیدند مشکل سازی می‌کنند. یکبار درخواست می‌کنند که تمریناتشان بدون حضور هیچ رسانه‌ای برگزار شود و یکبار دیگر درخواست می‌کنند که ورزشگاهی را می‌خواهند که بسته باشد درحالیکه می‌دانند که قطر در ورزشگاه‌های بازی مانند لخویا، اسپایر و السد تمرین می‌کند.

به گزارش فارس، فدراسیون قطر از زمان رسیدن ایرانی‌ها از روز یکشنبه گذشته تلاش کرده است که تمام امکانات لازم را در اختیارشان بگذارد مخصوصا چند گزینه برای انتخاب ورزشگاه را در اختیار آنها گذاشته اما آنها بدون هیچ توجیهی این پیشنهادها را رد کردند.

جوسازی قطری‌ها علیه کی‌روش و فدراسیون ایران+عکس

در مجموع تمام این مشکلاتی که تیم ملی ایرانی بدون هیچ دلیلی ایجاد می‌کند نشان دهنده این است که کی روش پیش از این دیدار در نگرانی و بحران به سرمی‌برد و این چیز جدیدی نیست زیرا او پیش از بازی رفت نیز با حرف های غیرورزشی باعث ایجاد مشکل شده بود.

دیدار ایران با قطر فردا(پنجشنبه) ساعت 20:30 در ورزشگاه السد قطر برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین