کد خبر: ۴۳۴۸۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
استاندار مازندران خبر داد

11 میلیون تردد وسایل نقلیه طی دو روز تعطیلات نوروزی در مازندران

استاندار مازندران از ۱۱ میلیون تردد وسایل نقلیه و ۳ میلیون اقامت شبانه از ابتدای تعطیلات نوروز 96 تاکنون در استان مازندران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، ربیع فلاح جلودار در بازدید از ستاد انتخابات و ستاد اجرایی سفر فرمانداری رامسر، اظهار کرد: اقدامات سفر نسبت به سال های گذشته در استان مازندران فعال تر شده و خدمات خوبی به مسافران داده می شود.

استاندار مازندران گفت: ۱۱ میلیون تردد در استان از ابتدای تعطیلات نوروز 96 تاکنون انجام شده و ۳ میلیون نفر اقامت شبانه دارند که نسبت به سال گذشته افزایش ۶ درصدی داشته است.

فلاح خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت خوب استان مازندران و جاذبه های گردشگری فراوان، مسافران زیادی از طبیعت زیبا و مناطق گردشگری استان استفاده می کنند.

وی درباره ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان مازندران، اظهار کرد: تا به امروز ۲۱۹۹ نفر ثبت نام کردند که ۴۵۵ نفر شهری و ۱۷۴۴ نفر از روستاها شرکت داشتند.

استاندار مازندران به شرکت بانوان در انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید کرد و افزود: ۹۵ درصد شرکت کنندگان آقایان و ۵ درصد شرکت کنندگان بانوان هستند که انتظار می رود بانوان حضور فعال تری داشته باشند.

فلاح تصریح کرد: در استان مازندران از اعضای اصلی و علی البدل شوراها 13 هزار و ۴۲۹ نفر برای شهرها و روستاها انتخاب می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین