کد خبر: ۴۳۵۷۵۳
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸

استقبال بی‌نظیر گردشگران از تورهای چابهارگردی

تاکنون که هشت روز ازآغاز سال نو می‌گذرد بالغ بر 257 هزارمسافر و گردشگر نوروزی وارد منطقه آزاد چابهار شده‌اند و این درحالی است بنابه پیش بینی‌ها نوروز امسال بیش از 330هزارنفر تنها از جاذبه‌های منطقه آزاد بندراقیانوسی ایران بازدید می‌کنند. تورهای چابهارگردی درهفته اول نوروز خواهان زیادی داشتند و با ظرفیت کامل به گردشگری پرداختند. برای اطلاع بیشتر در مورد ظرفیت و قیمت این تورها با مدیرعامل شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری چابهاران پرواز گفتگو کردیم.
آفتاب‌‌نیوز :
«منوچهرملک‌زاده» ، با اشاره به استقبال فراوان مسافران از تورهای چابهارگردی گفت: به‌طور میانگین روزانه بالغ بر 70 نفر درقالب تورهای چهار روزه وارد چابهار می‌شوند.

وی افزود: هرروز هفته پروازهای «تهران - چابهار» شرکت‌های کیش ایر و کاسپین به‌صورت فول چارتر برقرار است و تورها با این پروازها به چابهار می‌آیند.

به گفته مدیرعامل شرکت گردشگری چابهاران، پرواز هتل‌های فردوس ولیپار در منطقه آزاد رزرو شده‌اند و تورها در طول سه شبانه‌روز از جاذبه‌های گردشگری چابهار دیدن می‌کنند.

به گزارش ایسنا وی از استقبال زیاد مسافران در هفته اول خبر داد و تصریح کرد: قیمت تورهای چابهارگردی از حداقل یک میلیون و دویست هزارتومان تاحداکثر یک میلیون چهار صدهزار تومان است.

ملک‌زاده خاطرنشان کرد: درهفته دوم عید استقبال کمتری از تورهای چابهارگردی می‌شود، چون مسافران به‌علت تعطیلات 12و13فروردین شهرهای دیگررا برای گردشگری می‌پسندند.

مدیرعامل شرکت گردشگری چابهاران پرواز بااشاره به افزایش پروازها درمسیر چابهار گفت: در اسفند و بهمن سال گذشته بالغ بر 700 گردشگر در قالب تورها وارد چابهار شده‌اند.

تنها بندراقیانوسی ایران به‌علت داشتن طبیعتی بکر و سواحل زیبای عمان بهترین و خوش آب و هواترین گزینه برای گذران تعطیل نوروزی است. جاذبه‌های اصلی شهر موج ومرجان علاوه بر سواحل دریای عمان، باغ‌های میوه‌های گرمسیری موز و انبه و منطقه گل افشان درغرب تا تالاب صورتی، جاده ساحلی، کوه‌های مریخی و درخت مکرزن درشرق است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین