کد خبر: ۴۳۶۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲

از اخراج منصوریان تا کار جوانمردانه خسرو حیدری

سرمربی استقلال در اواخر بازی تیمش برابر فولاد خوزستان از زمین اخراج شد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم های استقلال وفولاد در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید.

حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

در بین دو نیمه این دیدار مسعود مرادی ناظر داوری این دیدار با آمدن به جایگاه خبرنگاران، سال نو را به آنها تبریک گفت.

هواداران استقلال با آغاز نیمه دوم به شدت تیم خود را مورد تشویق قرار دادند.

حدود ۲۰ هزار نفر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

روی نیمکت استقلال، یعقوب کریمی، جابر انصاری، میعاد یزدانی، فرشید باقری، هرایر مگویان، ارشیا بابازاده، عظیم گوک، فرشید اسماعیلی و لئوناردو پادوانی قرار داشتند و روی نیمکت تیم فولاد هم میلاد پاک پرور، مهرداد هدایتیان، صابر حردانی، علی غلام زاده، هادی حبیبی نژاد، یوسف وکیا، میلاد بدرقه، عبدالله ناصری و محمود مطلق زاده حاضر بودند.

در دقیقه ۶۰ این دیدار محمد خرمگاه و علیرضا منصوریان جلسه دو نفره ای را برگزار کردند.

بعد از گل محسن کریمی به فولاد همه نیمکت نشینان استقلال برای خوشحالی از جای خود بلند شدند و تا آستانه ورود به زمین پیش رفتند.

خروج چندباره منصوریان از محوطه فنی باعث شد تا زرگر در دقیقه ۸۷ این دیدار تصمیم به اخراج سرمربی استقلال از زمین بکند. فعل و انفعالات خروح منصوریان از کنار زمین هم در نوع خود جالب بود و همه کادرفنی استقلال به تصمیم زرگر معترض شدند و در نهایت منصوریان راهی بیرون از زمین شد و از روی راه پله ها به تماشای بازی پرداخت. در همین زمان هواداران استقلال به شدت سرمربی تیم خود را تشویق کردند.

پس از پایان این دیدار منصوریان بار دیگر به سمت داوران این دیدار رفت و درباره اخراجش با آنها صحبت کرد.

بعد از پایان بازی دروازه‌بان تیم فولاد از شدت ناراحتی از روی زمین بلند نمی‌شد تا اینکه خسرو حیدری با رفتن به سمت او، این دروازه‌بان را از زمین بلند کرد. در همین زمان منصوریان در حال پاسخ به ابراز احساسات هواداران تیمش بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فوتبالی
|
United States of America
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
0
0
من یک استقلالی هستم و60سالمه .بعنوان یک هوادار معتقدم هرگاه استقلال وپرسپولیس حالشون خوب بوده تیم ملی خوبی داشته ایم.امروز اگه قرمزها بالای جدول هستند باید بهشون تبریک گفت وامید داشت دو ستاره استقلال در اسیا به سه ستاره تبدیل بشه .ودیگر تیمهای کشور هم تنور فوتبال را گرم می کنند وپتانسیل خیلی مهمی برای فوتبال کشور هستند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین