کد خبر: ۴۳۶۴۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴

طرز تهیه پیتزا در نانِ ساندویچی

در این مطلب قصد داریم طرز تهیه پیتزا در نانِ ساندویچی را به شما آموزش دهیم .
آفتاب‌‌نیوز :
طرز تهیه پیتزا در نانِ ساندویچیبه گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در این مطلب قصد داریم طرز تهیه پیتزا در نانِ ساندویچی را به شما آموزش دهیم . 

این پیتزا خیلی شیک و سبکه، میتونه به عنوان یک پیش غذا هم سرو بشه یا یک غذای سبک برای شام.

مواد اولیه :

    سینه مرغ بدون پوست و استخوان 1عدد
    قارچ خرد شده 100گرم
    فلفل دلمه ای 2عدد
    پیاز پیاز 1عدد
    نان ساندویچی به میزان لارم
    پنیرپیتزا به میزان لازم
    آویشن یا ادویه پیتزا به میزان لازم
    ادویه به مقدارلازم
    رب گوجه به میزان لازم
    نمک وفلفل به میزان لازم

طرز تهیه:

1.ابتدا سینه مرغ رابا پیاز و کمی ادویه و نمک بپزید. بعد آنرا ریزریز کرده و قارچ را هم شسته وریزریزکنید و هر دو ر ابا هم تفت دهید به آن کمی ادویه و نمک وفلفل و رب گوجه و ادویه پیتزا یا آویشن اضافه کنید.

2.حال نان ها رابه سه قسمت برش دهید و آنها را طوری خالی کنید که مقداری نان ته آن بماند تا بعدا مواد از درونش نریزد حالا مواد گوشتی پنیرپیتزا و فلفل دلمه ای خردشده را کنار دستتان بگذارید و کمی پنیر پیتزا ته نان بریزید و بعد کمی از موادگوشتی و سپس فلفل و دوباره روی آنرا پنیر بریزید و این کار را ادامه دهیدتا نانها پر شوند و در آخر روی مواد را باپنیر بپوشانید و کمی ادویه پیتزا یا آویشن بپاشید.

3. نانهای پرشده را به طورعمودی کنار هم در سینی فر بچینید و در فر از قبل گرم شده بادمای 180 تا200 درجه سانتیگراد بپزید تا زمانیکه پنیرطلایی شود.

4.کسانی که فر ندارند در اون توست بپزند بادمای 250 درجه به مدت 5 دقیقه طول میکشد به همین خاطر توصیه اکید داریم که کنار فر بمونید چون خیلی سریع آماده میشود وخیلی هم خوشمزه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین