کد خبر: ۴۳۶۵۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

پیش‌دستی پلیس برای تکرار نشدن تصادف زنجیره‌ای در مشهد/ چالوس و هراز یک‌طرفه می‌شوند

پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: محور مشهد-کلات در استان خراسان رضوی به دلیل مه گرفتگی غلیظ و کاهش دید تا اطلاع ثانوی مسدود است.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تصادف‌های زنجیره‌ای پی در پی که در نوروز امسال منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت چند نفر دیگر در جاده مشهد شد، به دلیل مه‌غلیظ و کاهش دید بود. 

این شرایط امروز هم اتفاق افتاده است. به همین دلیل پلیس راهور پیش‌دستی کرده و جاده مشهد-کلات را به دلیل مه‌گرفتگی غلیظ تا بهبود شرایط جوی، بسته است. 

وضعيت جوي و ترافيكي ساعت ١١:٣٠ يكشنبه ١٣ فروردين

بارش برف در ارتفاعات محوركرج_چالوس،  آذربايجان شرقي (محور اهر_تبريز محدوده كليبر) و اردبيل (محورهاي گرمي _بيله سوار، اردبيل _ مغان ، خلخال_اسالم ، پارس آباد_مشكين شهر) گزارش شده است. 

درحال حاضر در جاده‌های استانهاي اردبيل ،ايلام ولرستان (اكثرمحورها)، شرق استان تهران(محور دماوند)، كرمان(محورهاي رفسنجان و زرند)، اصفهان (محورهاي فريدن،چادگان و گلپايگان)، آذربايجان شرقي (محور اهر_تبريز)، كرمانشاه(كرمانشاه_اسلام آباد و حميل) باران می‌بارد.

مه گرفتگي و كاهش ديد در اكثرمحورهاي استان اردبيل، محور كرج_چالوس (محدوده هزارچم) و خراسان رضوی (محورهاي باغچه_تربت حيدريه و باغچه_نيشابور) گزارش شده است. 

ترافيك در باند شمال به جنوب محورهاي كرج-چالوس و هراز پرحجم و روان گزارش شده است.

هراز و چالوس امروز و فردا یکطرفه می‌شوند

پلیس‌راه راهور ناجا اعلام کرد: تردد انواع وسايل نقليه در محور كرج - چالوس از ساعت 12 امروز و فردا تا ساعت 3 بامداد روز بعد از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و این محور در تاریخ‌های یاد شده از ساعت 15 تا 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه می‌شود.

همچنین تردد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 14 امروز و فردا تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و این محور در تاریخ‌های یاد شده از ساعت 16 تا 2 بامداد روز بعد از آب اسك تا رودهن (محدوده مشاء)‌ بصورت يكطرفه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین