کد خبر: ۴۳۶۶۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

آغاز مناظره‌های انتخاباتی شبکه یک از امشب

با توجه به نزدیک شدن دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران در 29 اردیبهشت 1396، ویژه برنامه مناظره از امشب 14 فروردین به طور زنده به روی آنتن خواهد رفت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فارس، به گفته محسن رفیعی تهیه کننده مناظره، پخش این برنامه تا هفتم اردیبهشت، یک روز قبل از شروع تبلیغات رسمی نامزدهای ریاست جمهوری، ادامه دارد. اجرای برنامه هم بر عهده مرتضی حیدری خواهد بود.

او ادامه داد: برنامه هر شب حوالی ساعت 20 و پیرامون موضوعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز پخش می‌شود.

رفیعی مدت هر برنامه را 35 دقیقه اعلام کرد و اظهار داشت: مهمانان هر شب ترکیبی از حامیان و منتقدان دولت و صاحب نظران مختلف خواهد بود.

این تهیه کننده تصریح کرد: امشب و در نخستین برنامه مرتضی عزتی کارشناس اقتصاد کلان و حامی دولت و محمد کهن دل کارشناس اقتصادی و منتقد دولت به شبکه یک می آیند تا در خصوص اقتصاد پس از تحریم و سیاست های عبور از رکود مناظره کنند. عملکرد اشتغالزایی دولت، رشد اقتصادی، عملکرد نظام بانکی، پزشک خانواده، آلودگی هوای کلانشهرها و شفافیت در هزینه های انتخاباتی از موضوعات برنامه مناظره هستند. مشکل ریزگردها، ازدواج جوانان، دستمزد کارگران، قاچاق، جرم سیاسی، وام خرید و ساخت مسکن، سرنوشت مسکن مهر و مسکن اجتماعی، خرید هواپیما، کم آبیو خشکسالی، مبارزه با فساد ، اعتیاد و طلاق، حاشیه نشینی، اصل 44 و سرنوشت توزیع بنزین با کارت سوخت از دیگر محورهای اصلی مناظره حامیان و منتقدان دولت در ویژه برنامه مناظره شبکه یک خواهد بود.

ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سه شنبه 22 تا شنبه 26 فروردین انجام می شود.

تبلیغات رسمی هم از هشتم تا 27 اردیبهشت و پس از اعلام نامزدهای تایید شده از سوی شورای نگهبان خواهد بود. قرار است دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران به طور همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت برگزار شود.

ویژه برنامه انتخاباتی مناظره به تهیه کنندگی محسن رفیعی و اجرای مرتضی حیدری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که از یک شنبه تا پنج شنبه هرشب حوالی ساعت 20 به مدت تقریبی 35 دقیقه بطور زنده به روی آنتن می‌رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
0
اخوی مشکل فرستادن پارازیت از قلم افتاده! البته اگر زبانم لال پارازیتی ارسال می شود!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین