کد خبر: ۴۳۶۷۲۵
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

ادعای کشف هویت واقعی «بنکسی» هنرمند گرافیتی کار

بنکسی نام مستعار هنرمند گرافیتی فعال، منتقد سیاسی و کارگردان و نقاشی بریتانیایی است. هنر خیابانی او گزنده و انتقاد آمیز است. شایعات و نظریات گوناگونی در مورد هویت بنکسی وجود دارد. طبق بیشترین شایعات اسم بنکسی شاید رابین بنکس یا رابین گانینگهام باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل-تاکنون ادعاهای زیادی درباره هویت واقعی او مطرح شده اند که هیچ کدام تایید نشده اند. 

به گزارش آفتاب نیوز در این راستا، خانمی با گرفتن فیلم از یک هنرمند گریزان در اسرائیل مدعی است که او را دیده است. او در این فلیم می گوید:«آه خدای من این بنکسی است». فرد مذکور هراسات به دوربین او نگاه می کند و از او می خواهد که فیلمبرداری متوقف شود. گمانه زنی ها درباره فاش شدن هویت واقعی بنکسی از آن روست که گفته شده این فیلم همزمان با برگزاری نمایشگاه اثار هنری بنکسی در اسرائیل گرفته شده است. او به تازگی نمایشگاهی از آثار خود را در بیت لحم افتتاح کرده است. 

با این حال، خانمی که فیلبرداری کرده گفته که این فیلم را در منطقه هرتزلیا اسرائیل گرفته است. در این فیلم که با تلفن همراه گرفته شده نشان داده می شود که مردی در اطراف یک استودیوی هنری با یک استنسیل است. وقتی متوجه فیلمبرداری می شود صورتش را می پوشاند. بنکسی به تازگی هتلی را نیز در آن منطقه افتتاح کرده است که طراحی ان توسط خودش و با نقاشی ها و آثار هنری اش انجام شده است. 

خانمی که فیلمبرداری کرده گفته فردی که او ادعا می کند بنکسی است حدودا ۴۰ ساله بوده و مطمئن است که اسرائیلی نبوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین