کد خبر: ۴۳۶۷۸۵
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

درخواست نوبخت از رئيس‌جمهور

محمدباقر نوبخت در نامه اي از رئيس جمهور خواست بابت عملكرد ٩٧ درصدي درآمدهاي مالياتي و گمركي از وزارت امور اقتصادي و دارايي تقدير شود.
آفتاب‌‌نیوز :
طبق گزارشي كه علي طيب نيا پيش‌تر ارايه كرده بود، دولت تا ۲۷ اسفند ماه سال گذشته  حدود ۲۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد نقدی داشته که بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان آن ناشی از درآمدهای مالیاتی بوده است كه البته با اضافه کردن حدود ۱۲ تا ۱۳ هزار میلیارد تومان عوارض و مالیات بر ارزش افزوده که وصول شده است، سرجمع، رقم مذکور به ۱۱۳ هزار میلیارد تومان افزایش مي يابد.

طیب نیا همچنين گفته بود: در سال ١٣٩٥ مجموعه سازمان هاي تابع بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد تومان درآمد برای دولت ایجاد کردند که اگر واگذاری شرکت های دولتی و تهاتر آنها با بدهی های دولتی را هم به این رقم اضافه کنیم، به عدد ۱۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسیم که نسبت بسیار بالایی در مقایسه با مجموعه ۲۱۸ هزار میلیارد تومان درآمدهای بودجه ای محسوب می شود.

به گزارش ايسنا، به دنبال ارايه گزارش عملكرد وزارت اقتصاد در زمينه تحقق درآمدهاي مالياتي و گمركي، محمدباقر نوبخت - رئيس سازمان برنامه و بودجه - در نامه اي كه به رئيس جمهور نوشته از وي خواسته است تا از عملكرد اين وزارت خانه تقدير شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین