کد خبر: ۴۳۷۰۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱

انریکه: سویا در هر شرایط تیم ترسناکی به حساب می‌آید

سرمربی بارسلونا حریف بعدی تیمش در لالیگا را در هر شرایطی تیم ترسناکی می‌داند.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از آس، بارسلونا چهارشنبه شب در هفته سی ام لالیگا به مصاف سویا می رود. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: همه تیم گاهی اوقات در شرایط بد قرار می گیرند و سویا هم جز آن هاست. همه تیم ها به امتیاز ها نیاز دارند و برای پیروزی به میدان می روند. بازی فردا شب سخت خواهد بود اما برای آن خود را آماده کردیم. سویا فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته است. آن ها می توانند به عنوان تیم چهارم به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. سویا فصل قابل توجهی را پشت سر گذاشته است. درست است اکنون در شرایط ایده ال خود قرار ندارد اما این تیم همیشه ترسناک است.

سرمربی بارسلونا درباره اهمیت آندرس اینیستا اظهار کرد: در اختیار داشتن همه بازیکنان مسئله اساسی است. اینیستا در این فصل بدشانس بود و دوبار آسیب دیدگی شدید داشت. با این حال او دوباره توانست در بهترین وضعیت خود قرار گیرد. حضور او در ترکیب به تیم کمک زیادی می کند.

سرمربی اسپانیایی به تمجید از لوییس سوارس پرداخت و افزود: او فراتر از یک بازیکن گلزن است. توانایی های چنین بازیکنان بزرگی در کار گروهی تیم موثر است. برای تیم ما عملکرد سوارس حیاتی است.

یوونتوس حریف بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان یکشنبه در دیداری حساس برابر ناپولی قرار گرفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سرمربی بارسلونا در رابطه با انتقاد ماسیمیلیانو آلگری از عملکرد تیمش گفت: بخشی از بازی را تماشا کردم. انتقاد ها در ایتالیا برایم عجیب است. یوونتوس با گل زیبای سامی خدیرا از حریف پیش افتاد اما پس از این گل نتوانست مانع از مالکیت توپ ناپولی شود. یوونتوس بدون توپ و یا با توپ تیم ترسناکی است.

انریکه در مورد خورخه سامپائولی، سرمربی سویا اظهار کرد: او را نمی‌شناسم. نمی دانم چگونه کار می کند اما اگر بخواهیم از روی آمار او را قضاوت کنیم باید گفت عملکرد خوبی داشته است. سویا با این سرمربی نتایج خیلی خوبی کسب کرده است.

سرمربی بارسلونا تقریبا دو ماه پیش اعلام کرد که در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد و قراردادش را با تیم کاتالانی تمدید نخواهد کرد. او قصد دارد مدتی از دنیای مربیگری فاصله بگیرد. انریکه در این رابطه اظهار کرد: اگر بارسلونا را ترک می کنم به این معنا نیست که قصد دارم به تیم دیگری بروم. تنها می خواهم استراحت کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین