کد خبر: ۴۳۷۰۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

وکیلی: باید برای رسیدن به برنز تلاش کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: برای رسیدن به مدال برنز بازیکنان باید تمام تلاش خود را انجام بدهند و باید چین را شکست دهیم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بعد از شکست ایران در نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی گفت: بازی ایران و کره جنوبی بهترین بازی این رقابت‌ها تا مرحله ماقبل فینال بود. این مسابقه نشان داد که والیبالیست‌های نوجوان آسیا توانایی بسیار خوبی دارند و در آینده حرف‌های زیادی در جهان برای گفتن دارند.

او درباره مسابقه با کره جنوبی گفت: بازیکنان ایران به دلیل شکست در دیدار مرحله مقدماتی برابر کره جنوبی، در ست‌های اول و دوم خوب بازی نکردند اما در ست‌های سوم و چهارم نمایش بسیار خوبی داشتند. تیم کره جنوبی یک بازیکن به نام "دونگ هیوک ایم" دارد که فوق ستاره است و در آینده از این بازیکن خیلی چیزها شنیده می‌شود. این بازیکن به رغم تلاش کادر فنی برای مهارش، به تنهایی ۴۵ امتیاز در مسابقه با ایران  به دست آورد که آمار بسیار خوبی است. البته بسیاری از اسپک‌های این بازیکن نیز دفاع شد.

وکیلی اشتباه داوری در ست سوم این مسابقه را نادر خواند و گفت: اشتباه داوری روند تیم ایران را با مشکل روبرو کرد. در آن صحنه اصلا جای کارت زرد و قرمز نبود و شنیدم که رئیس کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا نیز به داور استرالیایی تذکر جدی در این مورد داده است.

او با بیان این که تیم ایران در مسابقه با کره نسبت به دیدار نخست خود در این رقابت ها با این تیم، خیلی پیشرفت کرده بود، گفت: اگر دو بازیکنی که به دلیل قانون ناعادلانه کنفدراسیون والیبال به همراه نیاوردیم، با تیم ایران بودند، نتایج دیدارهای ایران نسبت به الان تغییر می‌کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان درباره مسابقه با چین گفت: بازیکنان را برای مسابقه با چین ریکاوری می‌کنیم. تیم ایران در آخرین بازی به دنبال کسب مدال برنز است و باید برای رسیدن به آن تلاش کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین