کد خبر: ۴۳۷۲۳۴
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷

بارسلونا به آسانی سویا را شکست داد

تیم فوتبال بارسلونا به‌راحتی توانست سویا را در نوکمپ شکست دهد و سه امتیاز مهم این بازی را کسب کند.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدارهای هفته سی‌ام لالیگا چهارشنبه شب پیگیری شد که در نخستین بازی بارسلونا در نوکمپ برابر سویا قرار گرفت. آبی‌اناری‌ها با سه گل مهمان ۱۰ نفره خود را شکست دادند.

میزبان خیلی تهاجمی بازی را شروع کرد و در دقیقه ۳ دروازه سویا با ضربه زیبا لیونل مسی به لرزه در آمد. دقایقی پس از این موقعیت انزونزی فرصت خوبی را از دست داد. بارسا که تیم برتر بازی بود به حمله‌های خود افزود و در نهایت لوییس سوارس با ضربه قیچی بر گردان به زیبایی دروازه حریف را باز کرد. شاگردان لوییس انریکه به بازی تهاجمی‌شان ادامه دادند و باز هم به گل رسیدند. مسی در دقیقه ۲۸ گلزنی کرد و دقایقی بعد مهاجم آرژانتینی گل سوم بازی را به ثمر رساند. بازی چشم‌نواز آبی‌اناری‌ها ادامه یافت اما گل دیگری در این نیمه به ثمر نرسید.

به گزارش ایسنا، در نیمه دوم بازی آرام‌تر پیگری شد. سویا به دنبال جبران گل‌های خورده بود اما ضربات بازیکنان این تیم خطرناک نبودند. آبی‌اناری‌ها نیز از تک‌فرصت‌ها برای بیشتر کردن اختلاف بهره می‌بردند. در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با سه گل بارسا در نیمه نخست به پایان رسید. در لحظات آخر این دیدار ویتولو با خطا روی نیمار کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

بارسلونا با این پیروزی ۶۹ امتیازی شد و به طور موقت به صدر جدول صعود کرد.

رئال مادرید ۶۸ امتیازی امشب برابر لگانس قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین