کد خبر: ۴۳۷۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

زلزله در صدر حوادث طبیعی هفته گذشته کشور

مدیرروابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور از وقوع 119 حادثه طبیعی در کشور در هفته گذشته خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گزارش هفتگی حوادث طبیعی رخ داده در کشور، از تاریخ 12 تا 18 فروردین‌ ماه، اظهار کرد: طی هفته گذشته، در مجموع 104 زلزله در نقاط مختلف کشور رخ داده بود که 18 مورد آن بین 4 تا 5 ریشتر و دو مورد نیز 6.1 و 5.4 ریشتر بزرگی داشته است.

وی با بیان اینکه عمده زلزله‌های ثبت شده در خراسان رضوی بوده است، گفت: علاوه بر این تعدادی پس لرزه و لرزه‌های خفیف نیز در نقاط مختلف کشور و به ویژه خراسان رضوی رخ داده است.

مدیرروابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: همچنین طی این مدت پنج مورد طوفان، یک مورد تگرگ و چهار مورد نیز برف و کولاک رخ داده است که سازمان مدیریت بحران با ورود به آن تمهیدات لازم برای امدادرسانی پیش‌بینی کرده است.

بختیاری با بیان اینکه در هفته گذشته تنها یک مورد حادثه سیل و آب‌گرفتگی در کشور رخ داده است، گفت: در همین مدت چهار مورد حادثه یخبندان و سرمازدگی نیز گزارش شده است.

مدیرروابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور مجموع حوادث طبیعی رخ داده در کشور طی هفته گذشته را 119 مورد اعلام کرد و گفت: در مجموع این حوادث، یک تن جان خود را از دست داده و 75 نفر نیز مصدوم شده‌اند.

بختیاری با اشاره به تدابیر سازمان مدیریت بحران در این حوادث، اظهار کرد: سازمان مدیریت کشور در تمامی این حوادث کارگروه‌ها و زیرمجموعه‌های خود را به صورت آماده‌باش در آورده و علاوه بر آن در حوادثی که پیش‌بینی آن وجود داشته، با ارائه هشدارهای لازم از وقوع خسارات بیشتر پیشگیری کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین