کد خبر: ۴۳۸۴۴۷
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

آیت الله جنتی:رسانه‌ها روند بررسی صلاحیت ها را تبیین کنند

دبیر شورای نگهبان از رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی خواست درمورد شرایط داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری روشنگری کرده و رویه کار بررسی صلاحیت‌ها را برای جامعه تبیین و شبهه‌های احتمالی را برای مردم رفع کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله احمد جنتی در جلسه امروز - چهارشنبه - شورای نگهبان افزود: در روز اول ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 126 نفر ثبت‌نام کردند در حالی‌که اغلب این افراد شرایط لازم را دارا نیستند.

وی افزود: حضور افرادی که حتی سواد اندکی دارند و کمترین شرایط را برای پذیرش هر مسئولیتی دارند به عنوان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تنها موجب زحمت نهادهای اجرائی و انقلابی می‌شود.
دبیر شورای نگهبان با یادآوری تلاش مجدد دشمنان برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران اظهار امیدواری کرد رسانه‌ها تحرکات دشمن را هم برای مردم تشریح کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت الله جنتی همچنین با ابراز تأسف از شدت گرفتن بی‌اخلاقی و اهانت به افراد و نهادهای مختلف در فضای مجازی، تصریح کرد امیدوارم مسئولان برای بهبود فضای مجازی تدابیر مناسبی داشته باشند.
وی در ابتدای این جلسه نیز ضمن تبریک اعیاد ماه رجب به ویژه میلاد با سعادت حضرت امیر مومنان علی علیه السلام گفت: حضور پرشور جوانان در مراسم اعتکاف آن‌قدر جدی است که بسیاری از علاقه‌مندان به زحمت جا برای اعتکاف پیدا می‌کنند و این امر جای تقدیر و تشکر دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین