کد خبر: ۴۳۸۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹

سرقت ۲۰ میلیارد طلا از یک خانه در شیراز/ سارقان بازداشت شدند

رئیس پلیس استان فارس از دستگیری سارقان 20 میلیارد ریال طلا از یک خانه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار احمد علی گودرزی گفت: یك باب منزل متعلق به یكی از شهروندان در شیراز مورد دستبرد سارقان واقع شده كه با توجه به حساسیت موضوع و ارزش بالای اموال سرقتی، موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: اكیپی از كاراگاهان اداره عملیات ویژه از صحنه سرقت بازدید و مشخص شد سارقان با استفاده از كلید وارد منزل شده و با دستگاه برش و دیلم اقدام به تخریب سه دستگاه گاوصندوق داخل منزل كرده و محتویات آن ها را كه شامل مقادیری قابل توجه طلاجات به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال و تعدادی اسناد و مدارك صاحب منزل بوده را به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح كرد: با اقدامات اطلاعاتی و فنی كاراگاهان مجرب پلیس آگاهی در این راستا سه نفر شناسایی و طی عملیات جداگانه و غافلگیرانه دستگیر و به جرم ارتكابی اقرار كردند.

به گزارش میزان، سردار گودرزی گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد كلیه اموال مسروقه شامل چندین جلد سند منزل، خودرو و مدارك شناسایی ، تعداد چهار دستگاه گوشی موبایل، طلا و جواهرات گران قیمت شامل تعداد 10 سرویس طلا، برلیان و الماس ، 28 حلقه انگشتر ، 11 حلقه دستبند تك پوش و النگو ، 10رشته زنجیر و گردنبند ، 10جفت گوشواره و 5 عدد مدال و پلاك طلا كشف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین