کد خبر: ۴۳۸۹۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

واعظی: بین نامزدهای اصول‌گرا اختلاف است

مردم بین نامزدهای عوام‌فریب و خدمت‌گزار، گزینه درست را انتخاب می‌کنند
آفتاب‌‌نیوز :
عضو ارشد حزب اعتدال و توسعه و وزیر ارتباطات دولت یازدهم گفت: مردم بین کسانی که خدمتگزارند و صادقانه برای بهبود وضعیت کشور تلاش می‌کنند با کسانی که عوامفریبی دارند و می‌خواهند با استفاده از روش‌های غلط به مسند قدرت برسند، گزینه درست را انتخاب می‌کنند.

محمود واعظی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره آخرین تصمیم اصلاح طلبان برای تعیین مصداق نامزد پوششی گفت: من خبر ندارم و این را باید از اصلاح طلبان بپرسید.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا همه نامزدهای اصولگرا خود را مقابل آقای روحانی توصیف می کنند یادآور شد: دلیل این موضع آنها این است که هیچ کدام برنامه ای برای اداره کشور و حل مشکلات به ویژه بیکاری ندارند. برای اینکه خودشان را اثبات کنند، دنبال تخریب و زیر سئوال بردن عملکرد دولت یازدهم هستند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه یادآور شد: اگر کسی برنامه دارد به مردم احترام می گذارد و از فرصت هایی که دارد برای تشریح برنامه هایش استفاده می کند. در واقع می گذارد مردم انتخاب کنند و تصمیم بگیرند. کسی که رقیب را تخریب می کند تا خودش را اثبات کند روش صحیح و اخلاقی نیست.

وی در پاسخ به این سئوال که حضور نامزدهای متکثر از جریان اصولگرا حجم انتقادات را بین آنها تقسیم می کند اما حضور آقای روحانی به تنهایی به عنوان نامزد جناح اصلاحات و اعتدال او را تک هدف منتقدان قرار خواهد داد، آیا این مسئله روی سبد رأی رئیس جمهوری مستقر تأثیر منفی نمی گذارد؟ ادامه داد: معتقدم ما مردم فهیمی داریم و آگاهند و در انتخابات سال 92 نیز چنین اتفاقاتی افتاد.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید گفت: مردم به وقت خودش خوب تصمیم می گیرند و بین کسانی که خدمتگذارند و صادقانه برای بهبود وضعیت کشور تلاش می کنند با کسانی که عوامفریبی دارند و می خواهند با استفاده از روش های غلط به مسند قدرت برسند، گزینه درست را انتخاب می کنند.

واعظی درباره تکثر نامزدهای اصولگرا در مقابل روحانی اظهار کرد: بین خیلی از نامزدهای اصولگرا اختلاف است، در مجموع تکثر و تعداد زیاد آنها در انتخابات مقابل آقای روحانی، به ضرر آقای روحانی نخواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین