کد خبر: ۴۳۸۹۹۵
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶

فرماندار تبریز: سیل در روستای بیرق خسارت زد

فرماندار تبریز با تشریح آخرین وضعیت ناشی از بارش سیل آسای باران در این شهرستان و پیامدهای آن اعلام کرد: متاسفانه در برخی روستاهای منطقه از جمله روستای بیرق نیز بارندگی سیل آسا خساراتی به بار آورده است و عملیات امدادرسانی به سرپرستی بخشدار مرکزی تبریز و همکاری ارگانهای ذیربط انجام می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 رحیم شهرتی فر جمعه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وی شخصا از صبح تاکنون به طور میدانی بر نحوه خدمات رسانی به مناطق سیل زده یا دچار آبگرفتکی شهرستان توسط دستگاه های مسوول نظارت می کرد، گفت: در سطح شهر تبریز همه سازمانهای متولی اعم از آتش نشانی، خدمات شهری شهرداری وآب و فاضلاب با جدّیت کامل در مناطق آسیب دیده حضور دارند و برای کمک به مردم می کوشند.

به گزارش ایرنا،وی افزود: در روستای بیرق تعدادی از منازل در اثر سیلاب تخریب شده اند که با همکاری اهالی محل، اقدام به جابجایی ساکنین منازل شده است.
فرماندار تبریز افزود: برخی شایعات موجود درخصوص گردباد و بادهای مخرب که در اخبار برخی از رسانه ها آمده بود، صحت ندارد ؛ تنها خطر جدی موجود در حال حاضر بارش های فراوان و خطر آبگرفتگی و سیلاب در مسیل رودخانه هاست که دستگاه های امدادرسان هشدارهای لازم را به ساکنین محل داده اند.
وی ادامه داد: با توجه به تداوم بارندگی، امکان رفع سیلاب و تخلیه آب از تمام منازل و مناطق وجود ندارد ولی اطمینان می دهم عملیات امدادی بدون توقف ادامه خواهد داشت.
کلان شهر 1.8 میلیون نفری تبریز از دیشب تاکنون شاهد بارش سیل آسای باران بوده است.
بارش شدید باران موجب شده است از صبح امروز تاکنون سیل از رودخانه 'میدان چای' که از وسط شهر می گذرد، جاری باشد.
همچنین بسیاری از زیرگذرهای موجود در سطح تبریز بر اثر باران دچار آبگرفتگی بودند که با تلاش همه جانبه دستگاه های متولی خوشبختانه این مشکل رفع شده است.
تجربه ساکنان تبریز نشان می دهد که این سطح از بارش باران در این شهر در بیش ازز یک دهه اخیر بی سابقه بوده است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین