کد خبر: ۴۳۹۰۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

جزئیات افزایش مستمری مددجویان+ جدول

در راستای اجرای قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور حداقل مستمری خانوارهای مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در دولت یازدهم افزایش یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
در راستای اجرای قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور و به‌منظور افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) مستمری مددجویان مذکور به‌صورت علی‌الحساب به شرح زیر افزایش‌یافته و علاوه بر یارانه پرداختی فروردین‌ماه، ساعت ۲۴ ، ۲۶ فروردین  ۱۳۹۶ به‌حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل‌برداشت است.

این جدول تا زمان تدوین آیین‌نامه اجرایی ذی‌ربط مبنای پرداخت مستمری این دو نهاد حمایتی خواهد بود

جزئیات افزایش مستمری برخی مددجویان+ جدول

مروری بر چگونگی افزایش مستمری مددجویان نهاد های حمایتی پس از سه دهه

کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی 13 آذر ماه سال 95، مصادف با روز جهانی معلولان ماده‌ای را در راستای حمایت از معلولان تصویب کرد؛بر اساس آن مصوبه دولت موظف شد از ابتدای برنامه ششم توسعه دریافتی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد را افزایش و به  ۲۰ درصد حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار و تامین اجتماعی برساند؛ به این ترتیب از نخستین ماه سال جاری مستمری مددجویان این دو نهاد حمایتی افزایش یافت.

بر مبنای این افزایش به میزان مستمری مددجویان از محل هدفمندی یارانه ها، به یک نفره ۹۵ هزار تومان، دو نفره ۱۸۹ هزار تومان، سه نفره ۲۵۳ هزار تومان، ۴ نفره ۳۳۷ هزار تومان، ۵ نفره ۳۶۵ هزار تومان اضافه شده است؛ به طوریکه ساعت ۲۴ ، ۲۶ فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار تحت پوشش این نهاد های حمایتی علاوه بر مستمری دریافتی پیشین، از محل هدفمندی یارانه ها نیز این مبالغ واریز خواهد شد و در مجموع مددجو یک نفره رقم 148 هزار تومان،دونفره 250 هزار تومان،سه نفره 325 هزار تومان،چهار نفره 418 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 465 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

این درحالیست که تا پیش از آن میزان مستمری که مددجویان بهزیستی و کمیته امداد بسته به تعداد خانوارشان دریافت می‌کردند، حدود ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان بود اما درحال حاضر بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق، ۲۰ درصد از حقوق و مزایای مصوب شورای عالی کار و تامین اجتماعی ، مازاد بر دریافتی قبلی به این افراد پرداخت خواهدشد.

جزئیات افزایش مستمری برخی مددجویان+ جدول
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
1
2
عجب مستمریی؟!
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
دم انتخابات چه ولخرجی میکنین
دمتون گرم
البته بگما این حرکت اصلا ربطی به انتخابات نداره
روحانی از چهارسال پیش میخواست به فکر سفره قشر محروم باشه الان یه ماه مونده به انتخابات عملی کرد
بعدش مردم رو هم بز فرض میکنن . فکر میکنن همه مثل خودشون تحلیل میکنن . مثل تحلیل برجامی و بعدش نتیجه میگیرن حتما این حرکت جواب میده
واقعا خنده داره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین