کد خبر: ۴۳۹۰۹
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۸۴ - ۱۸:۰۲

براد پیت و انجلینا جولی نوروز در شبکه تهران

آفتاب‌‌نیوز : فیلم سینمایی آقا و خانم اسمیت ( Mr. & Mrs. Smith ) دهمین ساخته سینمایی سازنده اش داگ لیمن به شمار می رود و محصول سال 2005 سینمای امریکا و در ژانر سینمای حادثه ای است. مهمترین ویژگی این فیلم استفاده از یک زوج تروریست است. هر چند پیش از این نیز در دیگر فیلم های امریکایی زوج تبهکار به تصویر کشیده شده، اما زوجی که هر دو تا این اندازه بی رحم و در تیراندازی صاحب تجربه و مهارت باشند در فیلمی به تصویر درنیامده بود.

داستان فیلم درباره جان و جین اسمیت، زوج جوانی است که هر دو در زمینه ترور و کشتار افراد مختلف بر اساس سفارش یک شرکت فعالیت می کنند. این زوج برای کشتن افراد مختلف پول خوبی دریافت می کنند و در این راه با همدیگر به رقابت می پردازند تا اینکه سرانجام روزی فرا می رسد که این زوج تروریست رو در روی همدیگر قرار می گیرد و باید در مورد فعالیت خود دست به انتخاب بزنند.

براد پیت، آنجلینا جولی، وینس وگن، آدام برادی، کری واشنگتن، کیت دیوید، کرین ویتس، راشل هانتلی، میچله موناگان و استفان مارچ تعدادی از بازیگران اصلی فیلم را تشکیل می دهند. این فیلم که در مدت زمان 112 دقیقه به نمایش در می آید در امریکا به فروش 186 میلیون و 319 هزار دلار دست یافت که با توجه به تبلیغات گسترده پیش و هنگام اکران و استفاده از مشهورترین بازیگران هالیوودی نتوانست نظر سازندگان را به طور کامل تامین کند.

" آقا و خانم اسمیت " در جلب نظر جشنواره های معتبر سینمایی موفقیت چندانی به دست نیاورد. نامزد دریافت سترن از آکادمی فیلم های ترسناک، فانتزی و علمی تخیلی به عنوان بهترین فیلم در سال 2006، نامزد دریافت جایزه IFTA به عنوان بهترین بازیگر مرد بین المللی در سال 2005 و برنده جایزه بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد از مراسم انتخاب جوانان در سال 2005 بخشی از حضور جشنواره ای این فیلم را تشکیل می دهد.

فیلم سینمایی " آقا و خانم اسمیت " در نوروز 85 از شبکه پنج سیما پخش می شود
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین