کد خبر: ۴۳۹۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
باهمکاری بانک شهر و شهرداری تبریز محقق شد؛

استفاده از «تبریزکارت» در ناوگان حمل‌و‌نقل‌ عمومی

شهردار تبریز با تاکید برلزوم کیفی‌سازی برنامه‌های توسعه حمل‌ونقل‌ عمومی گفت: ارائه «تبریزکارت» به عنوان ابزار مشترک پرداخت وجه در ناوگان حمل و‌نقل عمومی، گام مهمی در این زمینه است که با حمایت و همراهی بانک شهر محقق شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
صادق نجفی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به پیشرفت‌های مهم قطار شهری و توسعه اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی، جهت‌گیری مجموعه خدمات حمل‌ونقل عمومی باید به سمت خدمات هوشمند و یکپارچه سوق داده شود.

وی افزود: «تبریز کارت» به عنوان یک کیف پول شهروندی، با همراهی بانک شهر در این حوزه اجرایی شده است.

نجفی خاطرنشان کرد: همچنین مجموعه‌های مرتبط شهرداری تبریز شامل معاونت اداری‌و‌مالی، قطار شهری، اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی، آمار و فناوری اطلاعات و روابط‌عمومی نیز بسترهای کاربردی و فرهنگی لازم برای ارایه خدمات کیفی در قالب یک کارت مشترک را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی، شهردار تبریز با اشاره به این که تمام ابعاد این موضوع باید با محور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان باشد، تاکید کرد: طراحی فنی کارت باید تا آخرین اعتبار ریالی، حافظ حساب کاربران باشد، چراکه هر قدر کیفیت خدمات بیشتر باشد، استقبال شهروندان از طرح بیشتر شده و  به طور حتم، کارت‌های بیشتری نیز فعال خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین