کد خبر: ۴۳۹۵۸۱
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

"برادرکُشی" بر سر اختلافات خانوادگی

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: اختلافات خانوادگی منجر به وقوع یک مورد قتل در این شهرستان شد، اما با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، سرهنگ فرزاد اکبری اظهار کرد: برابر اعلام مرکز 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی  در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی شهرستان، ماموران به محل اعزام شدند و صحنه حادثه را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: طبق اظهارات شاهدان عینی، مرد جوانی پس از رؤیت چند سارق در حیاط منزل، با اسلحه شکاری به سمت آنان تیراندازی می‌کند و در این میان به علت نداشتن، مهارت برادر 25 ساله وی به ضرب گلوله کشته شده و سارقان از محل متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در پی این موضوع و با حضور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان به همراه بازپرس ویژه شعبه قتل و کارشناس سلاح و مهمات و نیز ماموران پاسگاه سمنگان و پلیس آگاهی، طی بررسی به عمل آمده از محل و جسد متوفی مشخص شد که وقوع سرقت صحت نداشته است.

اکبری تصریح کرد: بر همین اساس جهت تکمیل تحقیقات برادر متوفی توسط کارشناشان پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضائی تحت نظر قرار گرفت و در بازرسی به عمل آمده از منزل وی یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز نیز کشف شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از اولیای دم مقتول به صورت جداگانه تحقیق به عمل آمد که مشخص شد در اظهاراتشان تناقض گویی‌های فراوانی وجود دارد و از گفتن حقایق خودداری می‌کنند، از سوی دیگر با اعلام نتیجه پزشکی قانونی، برادر مقتول وقتی با دلایل و مستندات محکمه پسند مواجهه شد چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: متهم در بازجویی‌های پلیس پرده از راز این جنایت برداشت و به قتل برادرش به علت اختلاف خانوادگی اعتراف کرد.

وی افزود: متهم به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی کرمانشاه شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین