کد خبر: ۴۳۹۸۶۱
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

گوشت‌های برزیلی سالم هستند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در جلسه امروز این کمیسیون گفت که در این جلسه تاکید شد که انتشار اخباری درباره آلوده بودن گوشت‌های برزیلی صحت ندارد و این گوشت‌ها سالم هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت گفت: در این جلسه آقای خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور درباره زنجیره واردات گوشت توسط شرکت‌های مختلف از خارج از کشور و اقدامات نظارتی سازمان دامپزشکی توضیحاتی ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه تاکید شد که گوشت‌های وارد شده تحت نظر این سازمان برای چند بار از لحاظ سلامت کنترل می‌شوند و به همین دلیل شایعه ورود گوشت‌های آلوده برزیلی صحت ندارد و این گوشت‌ها سالم هستند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین گفت که رئیس سازمان دامپزشکی درباره موضوع بهداشت طیور نیز توضیحاتی ارائه کرد و تاکید کرد که طیور دارای آلودگی نیست البته قرار شد در جلسه دیگر به صورت مفصل دراین باره بحث و بررسی صورت گیرد.

خاتمی در پایان به حضور فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره) اشاره و اظهار کرد: آقای فتاح به توضیحاتی درباره افزایش کیفیت خدمات و اراده این ارگان برای تحول در آینده پرداخت و به سوالات نمایندگان نیز پاسخ داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین