کد خبر: ۴۴۰۰۵۷
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

طلسم مسی مقابل بوفون می‌شکند؟

دروازه‌بان یوونتوس رکورد فوق العاده‌ای در کلین شیت دارد و مهاجم بارسلونا چندین بار در باز کردن دروازه این بازیکن ناکام مانده است.
آفتاب‌‌نیوز :
بارسلونا امشب (چهارشنبه) در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ به مصاف یوونتوس می‌رود.

آبی‌اناری‌ها با توجه به  شکست سه بر صفر در بازی رفت، برای صعود باید حداقل چهار بار دروازه‌ حریف ایتالیای خود را باز کنند. بازکینان بارسا در مرحله قبل توانسته بود شکست چهار بر صفر برابر پاری ‌سن‌ ژرمن را با پیروزی ۶ بر یک جبران کنند اما این بار دروازه‌بانی به نام جانلوییجی بوفون را پیش روی خود می‌بینند. دروازه‌بان ۴۱ ساله یوونتوس آمار فوق‌العاده‌ای در بسته نگه داشتن دروازه‌اش دارد. او در ۱۴۷ بازی اروپایی، تنها یک بار شکست سه بر صفر را تجربه کرده است. یوونتوس در فصل ۰۳-۲۰۰۲ در دل آلپی سه گل از منچستریونایتد دریافت کرد. بوفون البته در ۱۴۶ بازی دیگر، تجربه دریافت کردن چهار گل را داشته است. تیم تورینی در فصل۱۰-۲۰۰۹ چهار بر یک از بایرن مونیخ شکست خورد و سال گذشته در وقت‌های ‌اضافه چهار بر دو مغلوب این تیم آلمانی شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسپورت کاتالونیا، آبی‌اناری‌ها پیش از این توانسته بودند سه بار دروازه‌ بوفون را باز کنند که به فینال ۲۰۱۶ برلین بازمی‌گردد. آن بازی با نتیجه‌ سه بر یک به نفع بارسا تمام شد. بوفون ۶۱ بار یعنی ۴۱.۴۹ درصد بازی ها را کلین شیت کرده است که یک بار در نوکمپ این اتفاق افتاد. این بازی در سال ۲۰۰۳ برگزار شد و لیونل مسی در باز کردن دروازه‌ تیم ایتالیایی ناکام ماند. اکنون باید ببینیم لیونل مسی می‌تواند طلسم گل‌نزدن‌هایش مقابل بوفون را بشکند یا نه.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین