کد خبر: ۴۴۰۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۸۴ - ۱۶:۵۷

آری هان برنامه هایش را تشریح کرد

آفتاب‌‌نیوز :  آري‌هان در خصوص برنامه‌هايش گفت:
مي‌دانم كه پرسپوليس در چند سال گذشته وضعيت خوبي نداشته است. يكي از دلايل آمدنم به ايران هم همين بوده كه تلاش كنم را بر اساس نام و اعتبارش به شرايط خوب و مطلوب گذشته بازگردانم. تلاش خواهم كرد مدرسه فوتبال هلند را در پرسپوليس پياده كنم چرا كه خودم بر اساس اين مكتب رشد كرده‌ام.

وي افزود: به طرفداران حق مي‌دهم كه از وضعيت موجود ناراضي باشند؛ اما بايد كمي صبر كنند و اجازه دهند كه كادر فني جديد تفكرات و برنامه‌هايشان را به اجرا بگذارد. بايد بگويم به گذشته و مشكلات قبلي باشگاه زيا كاري ندارم و آمده‌ام همه چيز را از صفر شروع كنم و با شيوه‌ها و متدهاي روز فوتبال، پرسپوليس را به شرايط مطلوب برسانم.

هان با اشاره به اينكه يونگ دستيار اولش به حساب مي‌آيد، عنوان كرد: همان كادري كه در تيم ملي چين با من كار مي‌كردند، در پرسپوليس هم كنارم هستند تا همان‌گونه كه در چين نتيجه گرفتيم، در اين تيم هم به نتايج مورد نظر دست يابيم.

وي در عين‌حال از كساني كه حميد استيلي را به عنوان دستيار به او معرفي كرده‌اند، تشكر كرد و گفت: از حضور وي در كنارم خوشحالم چرا كه توانايي بالايي در كار مربيگري دارد. با توجه به اينكه بازيكن بزرگي بوده و سال‌ها نيز در پرسپوليس زحمت كشيده مي‌تواند همكار خوبي برايم به حساب آيد.

سرمربي هلندي پرسپوليس با اعلام اينكه نمي‌داند چرا محمود خوردبين از سرپرستي تيم كنار رفته است، گفت: بطور مسلم در كنارمان نياز به سرپرست داريم تا برنامه‌هاي تيم را هماهنگ سازد. با اين حال انتخاب سرپرست جديد به مديرعامل برمي‌گردد.

سرمربي هلندي راجع به تيم ملي فوتبال ايران گفت: با شناختي كه از فوتبال ايران و لژيونرهايش دارم، معتقدم كه تيم ملي ايران، تيم قوي‌اي است. نكته مهمي كه در رابطه با اين تيم وجود دارد، اين است كه بايد همه دست به دست هم بدهند تا ايران از گروهش صعود كند. فكر مي‌كنم مي‌تواند از اين گروه صعود كند.

وي افزود: متأسفانه در خارج تبليغات روي تيم ايران ضعيف است و خيلي‌ها نمي‌دانند كه به جام ‌جهاني آلمان صعود كرده كه بايد در اين زمينه با تبليغات بيشتري وارد شويد.

آري‌هان در پاسخ به اين پرسش كه رسانه‌هاي خارجي اعلام كرده‌اند كه براي سرمربيگري تيم ملي ايران راهي ايران شده‌ايد، گفت: اصلاً چنين مسئله‌اي نيست و براي آمدن به ايران با آقاي محمدحسن انصاري‌فرد صحبت كرده‌ام؛ حتي وقتي با پيشنهادهاي جديدي مواجه شدم، زير قولم نزدم و ديديد كه طبق توافق انجام شده در زمان مقرر به تهران آمده و كارم را شروع كردم. با اين حال طبيعي است كه اگر در آينده به من پيشنهاد مربيگري تيم ايران شود، به آن نه نمي‌گويم. 

وي راجع به صحبت‌هاي اسكولاري، سرمربي تيم ملي پرتغال گفت: وي مرا خوب مي‌شناسد و مي‌داند كه در صورتي كه روي نيمكت تيم ملي ايران در جام‌جهاني بنشينم، حريف سرسختي براي او و تيم پرتغال به حساب مي‌آيم. از اين حيث او فكر مي‌كند كه در آلمان روبروي وي قرار مي‌گيرم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین