کد خبر: ۴۴۱۱۸۱
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

پارس‌جنوبی جم به لیگ برتر صعود کرد/ تلاش‌های سپیدرود در سیرجان کارساز نشد

هفته سی و سوم لیگ آزاگان با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد که پارس جنوبی با پیروزی مقابل استقلال اهواز به قهرمانی لیگ یک رسید و به عنوان نخستین تیم به لیگ برتر صعود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته سی و سوم لیگ آزادگان در حالی پیگیری شد که نتایج جالبی رقم خورد. در مهمترین دیدار این هفته سپیدرود در مقابل گل گهر سیرجان کاری از پیش نبرد و با نتیجه سه بر دو مقابل این تیم شکست خورد. این نتیجه شاید در جایگاه رشتی‌ها تاثیرگذار نبود ولی باعث شد تا پارس جنوبی با پیروزی مقابل تیم قعر نشین استقلال اهواز، قهرمانیش در لیگ یک را مسجل کرده و به لیگ برتر صعود کند. در دیگر دیدارهای مهم امروز هم ملوان در خانه مقابل خونه به خونه متوقف شد و فجرسپاسی با دو گل از سد فولاد یزد گذشت تا شانس فولاد یزد هم مانند استقلال اهواز به لیگ دو سقوط کند.

گل گهر سیرجان ۳ – سپیدرود رشت ۲

مهمترین دیدار این هفته از قضا جذابترین دیدار این هفته هم بود. در این دیدار که با نمایش تهاجمی هر دو تیم پیگیری می‌شد، ابتدا گل گهر با سه گل علی مرزبان (۱۶، پنالتی)، حمید گلزاری (۳۱) و سجاد اژدر (۵۵) از شاگردان نظرمحمدی پیش افتاد. اما سپیدرودی‌ها که می‌دانستند باخت در این دیدار می‌تواند به قیمت از دست دادن لیگ برتر به پایان برسد، در سه دقیقه با گل‌های محمد نزهتی (۶۰) و سهیل حق شناس (۶۳، پنالتی) دو گل از سه گل را جبران کردند اما در نهایت بازی را واگذار کردند تا سه امتیاز حساس را از دست داده باشند.

استقلال اهواز یک – پارس جنوبی ۲

به نظر می رسید پارس جنوبی در این دیدار کار آسانی مقابل استقلال اهواز سقوط کرده داشته باشد ولی اینطور نشد. در این دیدار ابتدا احسان تاییدی در دقیقه ۳۵ پارس جنوبی را پیش انداخت ولی چهار دقیقه بعد پدرام اردلانی بازی را به تساوی کشید تا نشان دهد اهوازی‌ها از پیش باخته پا به میدان نگذاشته‌اند. تلاش‌های شاگردان مهدی تارتار در ادامه کار باعث شد در دقیقه ۴۴ توسط مجتبی لطفی پیش بیفتند. این نتیجه تا پایان کار حفظ شد تا پارس جنوبی با استفاده از شکست سپیدرود و تساوی ملوان در دیدارهای همزمان، قهرمان لیگ آزادگان شود و به عنوان نخستین تیم به لیگ برتر صعود کند. استقلال اهواز هم یازده امتیازی باقی ماند.

ملوان بندر انزلی یک – خونه به خونه بابل یک

ملوان رده سومی در این دیدار سخت خانگی نتوانست کاری از پیش ببرد و مقابل خونه به خونه بابل که تا چهار روز پیش از لیگ یک کناره گیری کرده بود، متوقف شد. البته ملوانان در این دیدار یک گل در نیمه دوم به ثمر رساندند که توسط داور به دلیل قرار داشتن بازیکن ملوان در آفساید، مردود اعلام شد.

با این نتیجه ملوان ۵۷ امتیازی شد و به رده چهارم سقوط کرد. خونه به خونه بابل هم با با ۵۰ امتیاز در رده ششم باقی ماند.

نتایج بازی های دیگر هفته سی و سوم لیگ آزادگان به شرح زیر است:

ایرانجوان بوشهر صفر – اکسین البرز یک
گل: امیر میربزرگی (۴۵) برای اکسین البرز
نساجی مازندران ۴ – راه آهن یک
گل ها: محمد عباس زاده(۲۷)، حسن نجفی(۳۶)، پیمان میری(۴۴)، محمد نادری(۶۲) برای نساجی و میلاد احمدی(۵۴، گل به خودی) برای راه آهن
فجر سپاسی ۲ – فولاد یزد صفر
گل ها: علی غلامرضاپور (۱) برای فجر سپاسی
بادران تهران یک – آلومینیوم اراک یک
گل ها: مصطفی نوروزی (۲۹) برای بادران و روح الله عرب (۸۱) برای آلومینیوم اراک
خیبر خرم آباد یک – مس رفسنجان یک
گل ها: احمد جعفری (۱۰) برای خیبر و احسان پیرهادی (۱۳) برای مس رفسنجان
مس کرمان ۲ – نفت مسجد سلیمان ۲
گل ها: مهدی دغاغله( ۱۰، پنالتی) و میلاد محمدی(۶۲) برای مس کرمان و احمد داودی(۱۵)


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین