کد خبر: ۴۴۱۳۹۴
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

انریکه: شادی پس از گل مسی خاص و زیبا بود

سرمربی بارسلونا شادی پس از گل مهاجم آرژانتینی تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید خاص و زیبا عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا چهارشنبه شب در هفته سی و چهارم لالیگا برابر اوساسونا قرار می گیرد. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: باید دوباره به رقابت پرداخت و باید از حریف برتر بود. در این هفته ها کسب امتیاز ها مهم و حیاتی است و باید تمام تلاش خود را بکنیم. تنها پیروزی ارزشمند است. امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند.
سرمربی بارسلونا افزود: بازی های ما نسبت به مادرید آسان تر نیست. این تیم یک بازی عقب افتاده دارد. ممکن است از ما پیش بیفتند. نتایجی رقم خواهد خورد که کسی انتظار آن را نخواهد داشت. باید تا انتها هوشیارانه بازی کنیم تا امتیاز از دست ندهیم. نمی دانم مادرید خواهد توانست در همه دیدار ها پیروز شود یا نه. کاش بازی های بیشتری پیش رو داشتیم.
لیونل مسی گل سوم و پیروزی‌بخش بارسا را در دیدار برابر رئال مادرید به ثمر رساند. او پس از پس گلزنی پیراهن خود را در آورد و به سمت تماشاگران نشان داد. سرمربی اسپانیایی در این باره گفت: بهتر است درباره توضیح این خوشحالی از خود مسی بپرسید. به نظر من زیبا و خاص بود. گل او اهمیت زیادی داشت. نه تنها این گل بلکه هر سه گل مهم بودند. نمی دانم مسی قراردادش را تمدید خواهد کرد یا نه. اطلاعی از این موضوع ندارم. دوست دارم فوتبال خود را در بارسا تمام کند. همه چیز به او بستگی دارد.

انریکه درمورد عملکرد مارک آندره تراشتگن اظهار کرد: برای ال کلاسیکو باید دروازه بان بزرگی داشته باشید و از مدافعان، هافبک ها و مهاجمان خوبی برخوردار باشید. پیروزی با بازی گروهی به دست می آید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین