کد خبر: ۴۴۱۴۰۲
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸

زیدان: اکنون بارسلونا قهرمان لالیگاست و رئال ارزشی ندارد!

سرمربی رئال مادرید اظهار کرد بعد از شکست در ال‌کلاسیکو اکنون بارسلونا فاتح لالیگا شده است و نتیجه‌های تیمش بی‌ارزش هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از آس، رئال مادرید بامداد پنجشنبه در هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف دپورتیوو لاکرونیا می‌رود.

زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: از لحاظ جسمانی بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. تنها به بازی فکر می‌کنیم و بر این دیدار تمرکز کردیم. همه می‌دانند که به قصد کسب سه امتیاز بازی می کنیم.

سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت رافائل واران هم اظهار کرد: حضورش در ترکیب فردا مشخص خواهد شد. او اکنون تیم را همراهی می‌کند و از لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار دارد. تمریناتش را به خوبی پشت‌سر گذاشت اما ترکیب فردا مشخص خواهد شد.

زیدان درباره شکست برابر بارسلونا گفت: این اتفاق‌ها می‌گذرند. بهتر بود در این بازی شکست نخوریم اما این دیدار تنها سه امتیاز داشت. فردا نیز سه امتیاز پیش رو خواهیم داشت. اکنون تنها به بازی فردا فکر می‌کنیم. هر کسی می‌تواند نظر خاص خودش را داشته باشد. به نظر برخی‌ها اکنون بارسلونا فاتح لالیگا و مادرید بی‌ارزش است اما این‌چنین نیست. به بازیکنانم گفتم نمی‌توانیم گذشته را تغییری بدهیم. از اهمیت هر بازی آگاهیم و باید به رو به جلو حرکت کنیم.

او در مورد در فتح لالیگا گفت: مجبور به چیزی نیستم. برای فتح آن تلاش می‌کنیم. تنها اجبار این است که در هر بازی تمام تلاش خود را به کار بگیریم. در جریان مسابقه ممکن است هر اتفاقی بیفتد. کسی نمی‌داند. سرنوشتمان دست خودمان است و به نتیجه هیچ تیمی اهمیتی نمی‌دهیم.

سرمربی فرانسوی در رابطه با انتقادات نیز عنوان کرد: باید آنها را تحمل کنیم. زمانی که پیروز می‌شویم به تجمید از ما می‌پردازند و هنگام شکست باید انتقاد ها را بپذیریم.

زیدان در مورد تغییر شرایط پس از ال‌کلاسیکو گفت: چیزی تغییر نخواهد کرد. تنها در یک بازی شکست خوردیم. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. اشتباه کردیم؟ بله اما همه اشتباه کردند و این چیزی را تغییر نخواهد داد. در این بازی ریسک کردیم و چنین نتیجه‌ای رقم خورد. بازی بزرگی در سطح جهانی بود. آنها پیروز شدند و همه چیز تمام شد. شکست را دوست ندارم اما چیزی تغییر نخواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین